Mitä mieltä moniavioisuudesta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1/4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea haaremiinne:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)


No jos noin ajattelee miehistä ja naisista, eipä taitaisi oma aivokapasiteetti ja muut taidot edes riittää itsenäiseen elämään, tai edes tasa-arvoiseen avioon! Nikkisi tarkoittaakin siis "neljäsosaa" eikä yhtä neljästä... Et kyllä paljon arvosta omaa sukupuoltasi, ja toisaalta korotat miehet, tai ainakin yhden miehen, aivan omituiselle jalustalle. Mutta onneksi te kaikki olette samaa mieltä yhden ylemmyydestä, joten ei kun jatkakaa tyylillänne.

ON SE KUMMA ETTEI NYKYISIN SAA EDES MIESTÖÄÄN KUNNIOITTAA NIIN JO TULEE PASKAA NISKAA!!! Satun rakastamaan miestäni, se on tunne, josta te muut olette jääneet paitsi. Ette edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa, teidän miehenne ovat vain pelkkiä aamutossuja eksyneenä omassa kodissaan naisen pompoteltavana.lO

:D :D Tää on kyl oikeasti äärimmäisen hupaisaa. Voisitko vielä kertoa, miksi ei voi olla rakkautta jos ei jaa miestään useamman vaimon kans. Ja mieheltäsi löytyy sitten NIIIN paljon rakkautta (ainaki sitä fyysistä) ettet halua sitä kaikkea itsellesi. Hyvä provo!

Koska mies TARVITSEE useamman vaimon! Minunkin mies oli aluksi vaan yhden kanssa, mutta sai onneksi vaimonsa suostuteltua että otettiin muitakin. eihän nainen koko ikäänsä pysy sen näköisenä, että siihen voisi normaali mies tyytyä.

Rakastuminen kestää vain pari vuotta, joten kyllä vaihtelua tarvitaan! Naisella sensijaan on paljon vähemmän haluja.

Puhu vaan itsestäsi ja omista haluistasi, älä yleistä. Jos et siitä piittaa ja olet tyytyväinen, niin ok. Anna meidän muiden rakastaa myös kuten halutaan äläkä syyllistä meidän miehiä, jotka eivät tarvitse useita miehiä. Ja ota sitten tyytyväisenä siivoajan rooli, kun miehesi mielestä sinä rupsahdat ja tulee uus suosikki:D. Joo, ei tätä kukaan usko naisen tosissaan kirjoittamaks. Ja jos oikeasti näin olisi, mikä meni luonnonvalinnalta pieleen kun loi miehiä itse asiassa vähän enemmän kuin naisia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Moniavioisuus ei olisi ollenkaan mun juttuni. Mutta jos joku haluaa sellaista elämäntapaa noudattaa, niin mikäpä minä olen tuomitsemaan. Onhan noita miehen kotimaassakin edelleen, vaikka laki sen on jo kauan kieltänytkin.

Niin, mäkin voisin olla moniavioisuuden puolestapuhuja. Jos se koskisikin molempia sukupuolia. Mutta kun siinä puhutaan aina vain miehen tarpeista ja haluista. Nainen unohdetaan noissa keskusteluissa aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämää:
Voi jummijammi, entäs kun miehesi, eikun anteeksi mieheNNE, alkaa haluta vaimoja numero viisi, kuusi, seitsemän, jne? Jos vain ykkösellä on asema lain edessä, teillä muilla ei ole mitään, teidät ja au-lapsenne voi heivata yli laidan koska vaan.

Siksi en itse hanki lapsia. olen äiti näiden muiden lapsille.
 
Rakkaudesta tiedän sen verran, että suhteemme perustuu keskinäiseen kunnioitukseen, arvostukseen, elämän jakamiseen ja syvään kiintymykseen. Kumpikin on suhteessa oma itsensä omine ominaisuuksineen, ei ensisijaisesti "Mies" tai "Nainen". Kumpikaan ei pomota eikä pompota toista.
Moniavioisuus voi joillakin ihmisillä toimiakin, mutta asetelmalle pitäisi silloin olla muutakin pohjaa kuin fiktiiviset käsitykset miesten ja naisten ominaisuuksista, luonteenlaadusta, haluista ja toiveista tai heille sukupuolen perusteella asetettavista vaatimuksista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämää:
Voi jummijammi, entäs kun miehesi, eikun anteeksi mieheNNE, alkaa haluta vaimoja numero viisi, kuusi, seitsemän, jne? Jos vain ykkösellä on asema lain edessä, teillä muilla ei ole mitään, teidät ja au-lapsenne voi heivata yli laidan koska vaan.

Siksi en itse hanki lapsia. olen äiti näiden muiden lapsille.

Onko sulla aivokapasiteettia ollenkaan..??!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Aivan yksi lysti, kunhan kukaan ei lapsiin ja eläimiin sekaannu.

No ainoastaan miehellä on koira.

Mitkä yöt viettää sen kanssa;).

No mutta eihän tuollaisessa kuviossa noilla "vaimoilla" ole vissiin lupa omistaa mitään muuta kuin satunnaisesti noin neljäsosa ns. "miehestään"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Moniavioisuus ei olisi ollenkaan mun juttuni. Mutta jos joku haluaa sellaista elämäntapaa noudattaa, niin mikäpä minä olen tuomitsemaan. Onhan noita miehen kotimaassakin edelleen, vaikka laki sen on jo kauan kieltänytkin.

Niin, mäkin voisin olla moniavioisuuden puolestapuhuja. Jos se koskisikin molempia sukupuolia. Mutta kun siinä puhutaan aina vain miehen tarpeista ja haluista. Nainen unohdetaan noissa keskusteluissa aina.

Monella tämän palstan äidillä tuntuu riittävän, niin paljon hommia sen yhden sohvalla pötköttävän miehen kanssa, että neljän miehen passaaminen on varmasti jo ylivoimaista. Entä jos kaikki tulevat yhtä aikaa kipeiksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Aivan yksi lysti, kunhan kukaan ei lapsiin ja eläimiin sekaannu.

No ainoastaan miehellä on koira.

Mitkä yöt viettää sen kanssa;).

Se nukkuu aina vieressä. Muuten en tarkemmin tiedä siitä asiasta, enkä välitäkkään tietää. Rakastan miestä niin paljon, että joitain asioita on parempi olla kysymättä;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämää:
Voi jummijammi, entäs kun miehesi, eikun anteeksi mieheNNE, alkaa haluta vaimoja numero viisi, kuusi, seitsemän, jne? Jos vain ykkösellä on asema lain edessä, teillä muilla ei ole mitään, teidät ja au-lapsenne voi heivata yli laidan koska vaan.

Siksi en itse hanki lapsia. olen äiti näiden muiden lapsille.

Onko sulla aivokapasiteettia ollenkaan..??!!

Siis ap on niin tossun alla...

Ku vaimo ei anna käy ukko nussimassa sitä,ku muut ei jaksa hoitaa lapsiansa hoitaa se ne, kun muut ei jaksa siivota se siivoo neki...

Säälittävää!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämää:
Voi jummijammi, entäs kun miehesi, eikun anteeksi mieheNNE, alkaa haluta vaimoja numero viisi, kuusi, seitsemän, jne? Jos vain ykkösellä on asema lain edessä, teillä muilla ei ole mitään, teidät ja au-lapsenne voi heivata yli laidan koska vaan.

Siksi en itse hanki lapsia. olen äiti näiden muiden lapsille.

Tuota noin, tylsä kertoa, mutta viime kädessä ja lain edessä sinä nimenomaan ET ole muiden naisten lasten äiti. Hyvä jos epävirallinen lapsenvahti. Jotta saat äidin aseman, sinun pitää itse synnyttää lapsi, tai adoptoida. Äidiksi ei tulla VÄITTÄMÄLLÄ olevansa jonkun äiti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Moniavioisuus ei olisi ollenkaan mun juttuni. Mutta jos joku haluaa sellaista elämäntapaa noudattaa, niin mikäpä minä olen tuomitsemaan. Onhan noita miehen kotimaassakin edelleen, vaikka laki sen on jo kauan kieltänytkin.

Niin, mäkin voisin olla moniavioisuuden puolestapuhuja. Jos se koskisikin molempia sukupuolia. Mutta kun siinä puhutaan aina vain miehen tarpeista ja haluista. Nainen unohdetaan noissa keskusteluissa aina.

Monella tämän palstan äidillä tuntuu riittävän, niin paljon hommia sen yhden sohvalla pötköttävän miehen kanssa, että neljän miehen passaaminen on varmasti jo ylivoimaista. Entä jos kaikki tulevat yhtä aikaa kipeiksi...


TAI KUN KAIKILLA ON VAIHDEVUODET TAI MENKAT...SILLON LÄHTEE AKAT VAIHTOON HAHAHAHHAHAHA
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui... edelleen käy mies sääliksi, neljä anoppia :D

juu, ja kuvittele sitä mäkättävää akkalaumaa miehen kimpussa tilipäivänä :laugh:

Ryhmä-PMS-oireet... tiedättehän että samassa paikassa asuvien naisten kuukautiskierto ajautuu pikkuhiljaa lähes samaksi... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Normaalin parisuhteen omaava:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämää:
Voi jummijammi, entäs kun miehesi, eikun anteeksi mieheNNE, alkaa haluta vaimoja numero viisi, kuusi, seitsemän, jne? Jos vain ykkösellä on asema lain edessä, teillä muilla ei ole mitään, teidät ja au-lapsenne voi heivata yli laidan koska vaan.

Siksi en itse hanki lapsia. olen äiti näiden muiden lapsille.

Onko sulla aivokapasiteettia ollenkaan..??!!

Siis ap on niin tossun alla...

Ku vaimo ei anna käy ukko nussimassa sitä,ku muut ei jaksa hoitaa lapsiansa hoitaa se ne, kun muut ei jaksa siivota se siivoo neki...

Säälittävää!!!!

Juu eikä "rakkaudesta" välitä mitä sitten koiran kans tekee:D, paitsi että neljästä vaimosta huolimatta mies nukkuu koiran kans... Uskokoot kuka haluaa, odotellaan kuka paljastuu tän jutun keksijäks, menee kyl niin pahasti metsään ettei edes naurata...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui... edelleen käy mies sääliksi, neljä anoppia :D

juu, ja kuvittele sitä mäkättävää akkalaumaa miehen kimpussa tilipäivänä :laugh:

Ryhmä-PMS-oireet... tiedättehän että samassa paikassa asuvien naisten kuukautiskierto ajautuu pikkuhiljaa lähes samaksi... :)


kerran kysyin täällä että mitä noi pms oireet on , mulle vastattiin että en halua tietää ... :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui... edelleen käy mies sääliksi, neljä anoppia :D

juu, ja kuvittele sitä mäkättävää akkalaumaa miehen kimpussa tilipäivänä :laugh:

Ryhmä-PMS-oireet... tiedättehän että samassa paikassa asuvien naisten kuukautiskierto ajautuu pikkuhiljaa lähes samaksi... :)

Tiedetään. Koettu on, kimppamajoituksessa Turkissa aikoinaan, ja voi jessus sitä jäkätyksen määrää aina kerran kuussa :laugh:
Miespuoliset työkaveri raukat oli ihan helisemässä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui... edelleen käy mies sääliksi, neljä anoppia :D

juu, ja kuvittele sitä mäkättävää akkalaumaa miehen kimpussa tilipäivänä :laugh:

Ryhmä-PMS-oireet... tiedättehän että samassa paikassa asuvien naisten kuukautiskierto ajautuu pikkuhiljaa lähes samaksi... :)


kerran kysyin täällä että mitä noi pms oireet on , mulle vastattiin että en halua tietää ... :o


Sivistän sinua hieman aiheesta...

Kuukautisia edeltävät oireet (Premenstruaalioireyhtymä, PMS)

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=pms&p_artikkeli=dlk00163


 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämää:
Voi jummijammi, entäs kun miehesi, eikun anteeksi mieheNNE, alkaa haluta vaimoja numero viisi, kuusi, seitsemän, jne? Jos vain ykkösellä on asema lain edessä, teillä muilla ei ole mitään, teidät ja au-lapsenne voi heivata yli laidan koska vaan.

Siksi en itse hanki lapsia. olen äiti näiden muiden lapsille.

Tuota noin, tylsä kertoa, mutta viime kädessä ja lain edessä sinä nimenomaan ET ole muiden naisten lasten äiti. Hyvä jos epävirallinen lapsenvahti. Jotta saat äidin aseman, sinun pitää itse synnyttää lapsi, tai adoptoida. Äidiksi ei tulla VÄITTÄMÄLLÄ olevansa jonkun äiti.

Vaikka et olisi biologinen äiti voi silti lapsille ollä läheinen ja rakas ja tärkeä- 'äiti' tai 'täti' tai muu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui... edelleen käy mies sääliksi, neljä anoppia :D

juu, ja kuvittele sitä mäkättävää akkalaumaa miehen kimpussa tilipäivänä :laugh:

Ryhmä-PMS-oireet... tiedättehän että samassa paikassa asuvien naisten kuukautiskierto ajautuu pikkuhiljaa lähes samaksi... :)


kerran kysyin täällä että mitä noi pms oireet on , mulle vastattiin että en halua tietää ... :o


Sivistän sinua hieman aiheesta...

Kuukautisia edeltävät oireet (Premenstruaalioireyhtymä, PMS)

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=pms&p_artikkeli=dlk00163


:| :/ :o |O
 
Mua ei kyllä minkäänlainen aivopesu tässä maailmassa saisi tyytymään vähempään kuin 100% yhdestä miehestä. Haluan kokonaisen, kokonaan, en mitään murto-osaa satunnaisesti. Elän tasa-arvoisessa avioliitossa oikean miehen kanssa, me kumpikin haluamme vain toisemme ja olemme täydelliset yhdessä. En ole niin huono itsetunnoltani, että mieheni tarvitsisi useampia kaltaisiani tähän avioon. Vastaavasti miehen itsetunto on myös niin ehjä, että hänen ei tarvitse patsastella ja päteä kenenkään muun kanssa.

Sulla reppanalla ei ole mitään asemaa, jos ns. miehesi kyllästyy sinuun. Avio joka on vain sanallinen sopimus välillänne, ilmeisesti vielä yksipuolinen, on purettu vieläkin nopeammin kuin solmittu. Onnea matkaan, tulet tarvitsemaan kaiken, koska älynlahjoillasi et koskaan tule pääsemään jalkavaimo numero nelosen asemaa pidemmälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yks:
Alkuperäinen kirjoittaja Normaalin parisuhteen omaava:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämää:
Voi jummijammi, entäs kun miehesi, eikun anteeksi mieheNNE, alkaa haluta vaimoja numero viisi, kuusi, seitsemän, jne? Jos vain ykkösellä on asema lain edessä, teillä muilla ei ole mitään, teidät ja au-lapsenne voi heivata yli laidan koska vaan.

Siksi en itse hanki lapsia. olen äiti näiden muiden lapsille.

Onko sulla aivokapasiteettia ollenkaan..??!!

Siis ap on niin tossun alla...

Ku vaimo ei anna käy ukko nussimassa sitä,ku muut ei jaksa hoitaa lapsiansa hoitaa se ne, kun muut ei jaksa siivota se siivoo neki...

Säälittävää!!!!

Juu eikä "rakkaudesta" välitä mitä sitten koiran kans tekee:D, paitsi että neljästä vaimosta huolimatta mies nukkuu koiran kans... Uskokoot kuka haluaa, odotellaan kuka paljastuu tän jutun keksijäks, menee kyl niin pahasti metsään ettei edes naurata...

No kerroppas sitten, kun kerran tiedät, että kuka tämän takana muka provoilee! SINÄ Et TIedä mitään! Olet täysin mitätön tietämyksessäsi!
 

Yhteistyössä