Mitä mieltä minun silmistä? Muutkin laittakaa kuvia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepzutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
marika73, jessus kun näytät ihan yhdeltä tutulta, miten voikin silmät olla niin samanlaiset, että heti voisi 100% varmuudella sanoa, että olet sama ihminen :D

Kaverini nimi tosin on Mari

En laita kuvaa omistani, mutta olen nähnyt sellaisetkin, jotka on salaa katsottuna kauniin vaaleansiniset, mutta muuttuvat kauttaaltaan mustiksi, jos tyyppi huomaa, että häntä katsotaan! Höh! Selittäkää mammat!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauheaa valitusta ihmisten meikeistä!! Ihan hyvännäköisiä on, mut aina joku keksii jotain valituksen aihetta, että on muka liikaa ripsiväriä, hämähäkkiripset yms. Pitäiskö nyt muka aika olla niin vimpan päälle meikattu, että ihmisellä ois suunnilleen oikeus elää. tiedän, tässä kysyttiin mielipiteitä silmistä, mutta silti, vois kai sitä jotain kannustavaakin kommenttia edes joskus yrittää puristaa itsestään...

Vähän huvittaa, että kysytään muka silmistä mielipiteitä ja kaikki kommentit koskee kuitenkin joko kulmakarvoja tai meikkausta :D

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
no laittakaa kuvat ILMAN MEIKKIÄ. Se kertoo totuuden. Miksi aina ollaan maalattuna ja kysellään mielipiteitä, ette te oo silloin omia itsejänne.

Entä jos on oma itsensä VAIN meikeissä? Laittaa aina meikit silmiin ulos lähtiessään, jotta näyttäisi siltä, joka tuntee olevansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Tässäpä mun :)

2p-3.jpg

oij tosi kiva luomiväri.. ite kun en osaa meikata yhtään, niin kateellisena katon kun jotkut saa niin nätiks silmänsä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4481605.jpg

pöh, kukaan ei sanonut mitään minun silmistäni. Ne on mulle melkein kompleksi. Kuva kyllä on todella huono, että eipä sitä kai kommentteja voi suttukuvasta vaatiakaan kovin pontevasti..

Yhteistyössä