M
Minna
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaukaa hyvän näköinen
Karseet rajaukset sullakin, etteks te osaa meikata?!
pms vai menopaussi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaukaa hyvän näköinen
Karseet rajaukset sullakin, etteks te osaa meikata?!
No hyi...80-luvun hämähäkkiripset.Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Tässäpä mun
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:No hyi...80-luvun hämähäkkiripset.Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Tässäpä mun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:ei minkään väriset silmät.....vihreen ruskean kukertavat...mitään sanomaton, siis silmät!
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:http://www.aijaa.com/v.php?i=4480735.jpg
Sut on tunnistettu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Smeagol, sä ehkä hieman karsastat eli katsot kieroon.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hei BlackDahlia? :Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Ookkonää Oulusta? Nimi alkaa M:llä?![]()
En ole eikä nimikään ala M:llä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä oon mikä oon:onko teillä naiset niin huono itsetunto että kyselette täälä vähän väliä mitämieltä milloin mistäkin, tisseistä, perseestä, hiuksista, silmistä jne...
minusta jokainen on omalla tavallaan kaunis. Olette upeita naisia, älkää vähätelkö itseänne tai älkää olko epävarmoja itsestänne.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Aika nätti silmä ap:lla. Haluaisin vaan tarttua pinsetteihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Onpas täällä kauniita silmiä. Black Dahliallakin....voin kuvitella kun nuo vielä meikkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:http://www.aijaa.com/v.php?i=4480735.jpg
Sut on tunnistettu![]()
apua. kuka mut tuntee?
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:http://www.aijaa.com/v.php?i=4480735.jpg
Sut on tunnistettu![]()
apua. kuka mut tuntee?
Ootko keski-suomesta? Rehellinen vastaus, kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan näyttää Vartoojan silmille!!Alkuperäinen kirjoittaja mites mun simmut:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Vau mikä väri. Onks toi oma vai piilarit ku on noin kirkkaan vaaleen siniset?
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Vau mikä väri. Onks toi oma vai piilarit ku on noin kirkkaan vaaleen siniset?
Oma. Kiitos.Ne on kuulemma kuin jäätä, oon joskus kuullut, kai ne sit on.
Punainen tukka voi tehdä osansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Vau mikä väri. Onks toi oma vai piilarit ku on noin kirkkaan vaaleen siniset?
Oma. Kiitos.Ne on kuulemma kuin jäätä, oon joskus kuullut, kai ne sit on.
Punainen tukka voi tehdä osansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Sinä siis olet jäänainen ja Räikkönen jäämies.