H
hohhoi
Vieras
no laittakaa kuvat ILMAN MEIKKIÄ. Se kertoo totuuden. Miksi aina ollaan maalattuna ja kysellään mielipiteitä, ette te oo silloin omia itsejänne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
teinimeikitsellaisen 14-vuotiaan.. hileet pitkin naamaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tossa kuvassa olet ehkä 14 v näköinen
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:no laittakaa kuvat ILMAN MEIKKIÄ. Se kertoo totuuden. Miksi aina ollaan maalattuna ja kysellään mielipiteitä, ette te oo silloin omia itsejänne.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja tiitu87:http://www.aijaa.com/v.php?i=4479892.gif
kuvan laatu on huono![]()
näytät tosi pelokkaalta.. ihan ku oisit ihan paniikissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Tuo luomiväri sattuu olemaan semmoista, et sitä jos vähääkään menee muualle, ni ei saa muuten peittoon kuin puuterin avulla ja sieltä altakin kimaltelee hieman
ja sitä aina tuppaa varisemaan vähäsen tuohon silmien allekkin...mut ei haittaa minnuu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mites mun simmut:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja tutun näköset?:Alkuperäinen kirjoittaja mites mun simmut:
Mikä sun nikki on?
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja mites mun simmut:
väsynyt?
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:no laittakaa kuvat ILMAN MEIKKIÄ. Se kertoo totuuden. Miksi aina ollaan maalattuna ja kysellään mielipiteitä, ette te oo silloin omia itsejänne.
Onhan täällä ollu ketju aiemminkin missä oli meikittömät kuvat...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Tuo luomiväri sattuu olemaan semmoista, et sitä jos vähääkään menee muualle, ni ei saa muuten peittoon kuin puuterin avulla ja sieltä altakin kimaltelee hieman
ja sitä aina tuppaa varisemaan vähäsen tuohon silmien allekkin...mut ei haittaa minnuu
![]()
No nenänpääkin hieman kiiltelee, että ehkä sipaisu puuteria / kasvopaperiin imeytys päivän mittaan freesaisi kummasti![]()
En saa päähäniAlkuperäinen kirjoittaja sama:Keneksi luulet?Alkuperäinen kirjoittaja tutun näköset?:Mikä sun nikki on?Alkuperäinen kirjoittaja mites mun simmut:
Alkuperäinen kirjoittaja tutun näköset?:En saa päähäniAlkuperäinen kirjoittaja sama:Keneksi luulet?Alkuperäinen kirjoittaja tutun näköset?:Mikä sun nikki on?Alkuperäinen kirjoittaja mites mun simmut:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Ihan ok. Miks oot korvas pilannut tuommoisilla kamalilla koruilla vai mitä lie ovat :O
Alkuperäinen kirjoittaja tutun näköset?:En saa päähäniAlkuperäinen kirjoittaja sama:Keneksi luulet?Alkuperäinen kirjoittaja tutun näköset?:Mikä sun nikki on?Alkuperäinen kirjoittaja mites mun simmut:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:Alkuperäinen kirjoittaja mites mun simmut:
Näytät Kesäauringolta? Oletko?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:no laittakaa kuvat ILMAN MEIKKIÄ. Se kertoo totuuden. Miksi aina ollaan maalattuna ja kysellään mielipiteitä, ette te oo silloin omia itsejänne.
Onhan täällä ollu ketju aiemminkin missä oli meikittömät kuvat...
Miksi noin kaunis nuori nainen "pilaa" itsensä tuollasella tatskalla ja korvrenkaalla??? aiotko pitää tuota korvista myös 15-20 vuoden päästä?
Ja tosiaan rajaukset aika kamalat