Mitä mieltä miehestäni???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Ehkäpä juoksua voisi ehdottaa, siinä kun voi lähteä kotiovelta ja kenties voitte käydä yhdessä ensin kävelemässä kovavauhtisen 3-4 kilometriä lapsen vaunujen kanssa, jonka jälkeen mies jatkaa juoksulenkillä.

Se toimii samalla alkuverryttelynä hänelle.

Mun mies juoksee ja olen satakertaa ehdottanut tuota tummenettua asiaa. Mutta se ei tule kuulemma missään nimessä mahdolliseksikaan. Katsos pitää olla oikeat varusteet juoksemiseen (kevyet, vähäiset) ja jos kävelee vaan niin kylmettyy.

Samoin hänkin sanoo, että jos ei juokse kokoajan, niin ei kannata juosta ollenkaan. (sanoi puoliksi vihainpäiten näin)

No onnesta nyt vuosien varrella ajatukset on hieman muuntuneet ja hän on huomannut, että voi käydä vähemänkin lenkillä ja silti nauttii siitä lenkistä. Maratonien juoksut on kyllä vähentyneet. Mutta tähän vaadittiin paljon keskustelua, painoarvojen mietiskelyä yms.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Ehkäpä juoksua voisi ehdottaa, siinä kun voi lähteä kotiovelta ja kenties voitte käydä yhdessä ensin kävelemässä kovavauhtisen 3-4 kilometriä lapsen vaunujen kanssa, jonka jälkeen mies jatkaa juoksulenkillä.

Se toimii samalla alkuverryttelynä hänelle.

Mun mies juoksee ja olen satakertaa ehdottanut tuota tummenettua asiaa. Mutta se ei tule kuulemma missään nimessä mahdolliseksikaan. Katsos pitää olla oikeat varusteet juoksemiseen (kevyet, vähäiset) ja jos kävelee vaan niin kylmettyy.

Samoin hänkin sanoo, että jos ei juokse kokoajan, niin ei kannata juosta ollenkaan. (sanoi puoliksi vihainpäiten näin)

No onnesta nyt vuosien varrella ajatukset on hieman muuntuneet ja hän on huomannut, että voi käydä vähemänkin lenkillä ja silti nauttii siitä lenkistä. Maratonien juoksut on kyllä vähentyneet. Mutta tähän vaadittiin paljon keskustelua, painoarvojen mietiskelyä yms.

Ne se on hieno juttu, toivottavasti AP löytää ratkaisun tuohon asiaan. =)

Sori sanoa näin mutta tuntuu että miehesi on tyytyväinen kun on saanut perheen ja lapsen" muttei ole ITSE valmis antamaan mitään teille.Suhde ei toimi pitkään jos näin jatkuu.Jokasuhteessa omaa aikaa ja perhe-elämää mutta liikaa syö toista...

Taas miehistä näkökulmaa esiin ;)
Kieltämättä näen miehessäsi itseni hyvin pitkälti itseni, tosin lajini on lentopallo mutta muuten :) ja reenit 3 krt viikko + pelit on tahti myös ;)
Meidän poika on nyt 1v7kk ja samoja asioita on käyty täällä läpi. Itselläni on varsin stressaava työ vastuineen kaikkineen eli töistä tulen varsin väsyneenä kotiin päivittäin. Olen lapsen syntymän jälkeen yrittänyt vähentää yöjuoksuja ;) ja muita menoja, mutta lentopallosta olen yrittänyt pitää kiinni. Se on ollut siinä määrin tärkeä osa elämääni ennen kuin aloin avovaimoni kanssa edes seurustella. Tietysti mikäli tilanne sitä vaatii niin toki myös siitä olen valmis tinkimään.

APn tekstin perusteella sain kuvan että miehesi ei ole suostunut yhtään vähentämään mitään näitä menojaan aikaisemmasta? Eikö hän ole käytännössä normaali päivänä yhtään lapsenne kanssa? Meillä on myös siinä mielessä yhteistä että henkilökohtaisista syistä johtuen "hoitopaikkoja" ei meillekkään ole tarjolla. Tällöin jos vaihtoehtona on istuskella kotona kun lapsi nukkuu tai lähteä lyömään palloa niin itsekin kyllä valitsen jälkimmäisen.

Niinkuin aiemmin kommentoineet miehet ovat todenneet niin siinä miehes on oikeassa että jos hän kävisi koko viikolla 1-2 kertaa pelaamassa sähly' eikä muuta, niin liikunnan puolesta se olisi lähes sama kuin ei mitään. Ainakin jos itse en pääsisi säännöllisesti pelailemaan niin varmaan myös enemmän vaikuttaisi negatiivisesti omaan henkiseen tilaan eli himassa olisi ärtyneempi ja kiukjuisempi työpaineista ja vapaa-ajan muun tekemisen puutteen takia. Näin itse asian näen mutta toki siinäkin hyvä sopia rajat.

P.S teillä oli myös koira, miten vaatii hoitoa? oletteko jakaneet sen hoidon molemmille??

Yhteistyössä