mitä mieltä miehen käytöksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apo

Vieras
meillä oli miehen kanssa päivällä riita joka johti siihen että hän lähti (minne lie) ja otti 6 vuotiaan lapsemme mukaan. lapsi joutuu heräämään aamulla klo 6 hoitoon mutta mies ei tuo sitä kotiin vaikka lapsen nukkumaanmenoaika on puolelta ja se aina ihan naatti jo niillä unilla. ei vastaa kun yritän soittaa, laitoin viestiä että tuo lapsen iltapuuhiin johon vastasi vain jotain epämääräistä että " annoitko muuta vaihtoehtoa" siis wtf??? että mulla kiehuu,....

no siltä alkaa tuntua. alkaa oikeesti tuntua siltä että KAIKEN paskan mitä oon siltä kattellu niin tää vetää voiton!! eikai aikuinen ihminen voi olla noin tyhmä???

Alkuperäinen kirjoittaja jen:
en voi todeta muuta kun miehet. nyt hänen herkkää sisintänsä on loukattu ja kostaa sen sulle lapsen kautta..

sanopa muuta.. voi vittu että mulla kiehuu enemmän ja enemmän sitä mukaa kun kello menee eteenpäin.

No eihän toi reilua ole, mutta kivempi musta noin, kuin että olis liuennut ja jättänyt lapsen sun vastuulle, niinkuin useimmat miehet tekee suutuspäissään. Luota nyt siihen, että hän lapsestaan huolehtii, relaa ja nauti vapaaillasta. Tiedä vaikka lapsella olis kivaakin olla isän kanssa.

Hitto mikä ääliö. On todella lapsellista vetää lapset mukaan aikuisten riitoihin :| Mä antaisin olla, ja kun kotiin pääsisivät laittaisin lapsen nukkumaan ja vaatisin miehen päätä vadille |O

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Hitto mikä ääliö. On todella lapsellista vetää lapset mukaan aikuisten riitoihin :| Mä antaisin olla, ja kun kotiin pääsisivät laittaisin lapsen nukkumaan ja vaatisin miehen päätä vadille |O

niin tätä mä yritän. mutta vituttaa vaan niin kovasti koko ajan enkä pysty tekee muuta ku kyttää partsilta tuleeko ne jo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eihän toi reilua ole, mutta kivempi musta noin, kuin että olis liuennut ja jättänyt lapsen sun vastuulle, niinkuin useimmat miehet tekee suutuspäissään. Luota nyt siihen, että hän lapsestaan huolehtii, relaa ja nauti vapaaillasta. Tiedä vaikka lapsella olis kivaakin olla isän kanssa.

oon yrittäny ajatella näinkin tätä asiaa. mutta kun tunnen lapseni ja tiedän miten se tarviis kunnon unet. mies vie aina hoitoon (ite oon jo töissä tuolloin)

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Meillä menee lapset nukkumaan 11sta vasta just siksi kun aamulla aikanen herätys ja nukkuvat päikkärit tarhassa.

tää lapsi ei oo kolmeen vuoteen nukkunut päikkäreitä päiväkodissa kun 3 kertaa. siis kolmen vuoden aikana. ja niinäkin kertoina osoittautui että oli tulossa kipeäksi ja siksi nukkui.. mut joo mä koitan relaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

oon yrittäny ajatella näinkin tätä asiaa. mutta kun tunnen lapseni ja tiedän miten se tarviis kunnon unet. mies vie aina hoitoon (ite oon jo töissä tuolloin)

No miestä varmaan odottaa opetus sitten aamulla kärttyisen ja väsyneen lapsen muodossa...ikävää tietysti lapselle, mutta ei kuitenkaan vahingoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Meillä menee lapset nukkumaan 11sta vasta just siksi kun aamulla aikanen herätys ja nukkuvat päikkärit tarhassa.

tää lapsi ei oo kolmeen vuoteen nukkunut päikkäreitä päiväkodissa kun 3 kertaa. siis kolmen vuoden aikana. ja niinäkin kertoina osoittautui että oli tulossa kipeäksi ja siksi nukkui.. mut joo mä koitan relaa.

Onhan se ikävää sit jos kiukuttelee väsymystä siellä :(

Älä soittele enää tai laita viestiä. Olet jo kertonut miehelle, että lapsi pitäisi laittaa nukkumaan. Mies varmaan vain nauttii, kun saa sinut kärsimään. Asia on nyt miehen vastuulla.

Yhteistyössä