Mitä mieltä? Lomariita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juu"

Vieras
Mies oli yksin rantalomalla, kun minä ja lapset äitini kanssa eri paikassa rantalomalla. Mies ei suostunut lähtemään mukaan, koska jos lähtee, haluaa vain omalla porukalla, eikä pidä rantalomista, suunnitteluvaiheessa siis näköjään. Äitini kuitenkin halusi lapseni mukaan, joten minunkin oli mentävä. Hän maksoi meidän matkat. Niinpä menin, itseäni ei juuri kiinnostanut.

Sitten on sovittu, että minä saan olla yksin viikon. Koska yhteistä kahdenkeskistä aikaa ei ole, minä ehdotan, että olen kolme päivää yksin Helsingissä, johon mies tulisi ja lähtisimme laivalle. Mies on kuitenkin jo puoliksi sopinut minun Helsingissä oloni päätteeksi mökkiviikonlopun kaverinsa luokse ja sanoo menevänsä sinne päiväksi tai kahdeksi. Sitä enne hänellä on minun alkureissuni ajan muita sovottuja menoja. Minulla ei ole varaa jäädä 1-2 lisäyöksi hotelliin odottamaan miestä. Minun ehdotus on, että mies varaa laivan ja tulee Helsinkiin ja menemme laivalle. Hän edelleen jankuttaa mökkiviikonlopusta, jolloin minä peräännyn. Tulee olo, että minun pitäisi tulla kotiin odottelemaan miestä 1-2 päiväksi, jotta hän on mökillä ja sitten teemme jotain yhdessä, laivalle emme enää ehdi. Perun hotellin ja alan suunnitella halvempaa pitempää omaa lomaa.

Nyt mies on suuttunut minulle, koska meille jää siten vain 1-2 päivää yhteistä aikaa. _Ilmeisesti_ hän olisi voinut perääntyä mökkisuunnitelmasta, mutta minä en enää siinä vaiheessa, kun olen perunut hotellini ja minun seurani on tyrmätty. Nyt siis en suostu perumaan omaa uutta lomasuunnitelmaani ihan periaatesyistä.

Mistähän **** tässä on kyse? Kuka tajuaa? Minä en. Miksei ihminen voi sanoa, mitä hän haluaa? Minä kuitenkin sanoin, että minä haluaisin olla hänen kanssaan ja suostun supistamaan oman aikani sen kustannuksella.

Olen muutenkin tehnyt asioita miehen pillin mukaan. Nyt tuli ihan totaalinen stoppi. Ihan kusetusolo.

Putosin kärryiltä, mutta tajuan tästä että tosiaan, pariskunnat viettävät kokonaisen viikon omaa lomaa vaikka lomat olisivat samaan aikaan :O itselläni oli yksi ilta ilman perhettä, muuten koko loma yhdessä. Näin ollut aina, eniten töissä ollessa kaipaan sitä perheen yhteistä aikaa. Mutta wau että noinkin voi tehdä! (Tästä nyt ei kyllä ollut ap:lle mitään iloa, sori.)

• Tykkää
Reactions: Sisar Ponteva
Et itsekään tiedä oikein mistä on kyse etkä selkeästi osaa kommunikoida miehesi kanssa vaan spekuloit mielessäsi ja jatkat spekulointia tuntemattomien ihmisten kanssa internetpalstalla joka on aina naisten puolella asiassa kuin asiassa pääsääntöisesti joten puolueettomia mielipiteitä on turha hakea, trollausta ja kaappifeministien kiihkoa kylläkin.

Mieti nyt hetki ihan itseksesi. Tuossa tarinassa on tasan kaksi puolta ja sinulla ei ole siitä toisesta oikein mitään käsitystä. Täälläkö pitää arvailla tuon perusteella oikeasti jotain ja sinä käytät sitten sitä ohjenuorana? Huoh.

mikähän siinä on että suurimmalla osalla se oma äiti on kuin paras kaveri joka voidaan ottaa lomamatkoille mukaan, mutta auta armias jos mies ehdottaa omaa äitiään matkalle alkaa huuto kuinka nyt kukaan anoppia ota :laugh:

[QUOTE="jep";26760445]mikähän siinä on että suurimmalla osalla se oma äiti on kuin paras kaveri joka voidaan ottaa lomamatkoille mukaan, mutta auta armias jos mies ehdottaa omaa äitiään matkalle alkaa huuto kuinka nyt kukaan anoppia ota :laugh:[/QUOTE]
Mulla asuu kuule anoppi autotallissa, ja ennemmin se sinne kun oma äiti ;)

Ap:lle, jos se sun mies ei vaan osaa arvailla, mitä SÄ haluat. =)

[QUOTE="jep";26760494]:laugh: ja jos se jonnekin otetan mukaan niin kulkeeko silloin siinä suksiboxissa :laugh: :laugh:[/QUOTE]

Ei kun se istuu pelkääjän paikalla pelottelemassa.
Oikeasti.
Ajan vielä ojaan joku kerta, kun se hötkyy ja päivittelee turhia.

Yhteistyössä