mitä mieltä kun lapsi sairas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
mitä mieltä,
jäin ensimmäistä kertaa kotiin lapsen ollessa kipeä. Minulla olisi ollut iltavuoro jos olisin lähtenyt peliin, mutta nyt kun ilmoitin etten voi viedä tyttöä hoitoon, tarkoittaako se että myös minun pitää olla neljän seinän siällä, vai voinko poistua kotoonta peliin sekä jumpalle ennen peliä kun mies tulee kotiin?

siinä se , olen liian tunnollinen työntekijä =)

En sinuna poistuisi, jos lapsi on sairas hän kyllä tarvitsee molempien huomion. Harvoinhan tällaisia tilanteita on, ehdit kyllä pelata ja jumppailla kun lapsi on terve.
Ja mielestäni se voi herättää negatiivisia ajatuksia esim. työkavereissa jos tapaavat sinut pelimatkalla tms. Sairaan lapsen hoitovapaa tulee käyttää hoitamiseen.

Milloin mies tulee kotiin? Ei ois voinut tulla aikaisemmin että oisit päässyt töihin? Meillä iltavuorolaiste tuli vähän myöhässä jos noin kävi, jos joutuivat odottaa miestä ensin kotiin lasta hoitamaan. Ei silti saanut niin tehdä että pari tuntia ja sit onkin loppuillan kummatkin vanhemmat kotona ja sen perusteella iltavuorosta pois... Niin tai sit äiti rientääkin omiin menoihin "lapsen kustannuksella" saadun yllätysvapaan johdosta.

En minäkään hoksannut koko juttua. Kun mies tulee töistä, menet töihin, jos työvuoroa on vielä jäljellä. Jos taas työvuoro on ollut ja mennyt miehen palatessa kotiin, menet harrastuksiin ihan normaalisti.

no johan väännätte rautalankaa, eli vuoro on siis keskellä päivää ja olisi jatkunut seitsemään, ja pph on aamu seiskasta puoli viiteen päivällä, joten en voi lasta kipeenä hoitoon eikä mies ole kotona vasta kun puoli kuusi noin. jolloin olisin mennyt harrastuksiini, näitä kyselen sen takia koska en tiedä miten toimia, mutta selvitin jo muualta =)

Yhteistyössä