Mitä mieltä kerjäläisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pahimpia on ne hemmetin ruusun myyjät,
tarrataan hihasta kiinne ja ei uskota sanaa Ei,
kyllä sai taas kaupungilla yksi kerjäläinen jalat alleen kun leikin soittavani poliisit paikalle :kieh:
Ja sitten nämä,
jotka tunkevat jotakin kuppasen sottaista lappua nenän eteen ja rahaa vain pitäsi antaa tai sitten nämä "kullan myyjät"
jotka myös saa nopeasti katoamaan paikalta kun uhkaat viimeistään poliisilla.
Ja niin on nähtyä tämä että heillä on pomot isoissa komeissa uudenkarheissa autoissa ongelma tilanteita varten, mutta kummasti hekin katoaa kun taas uhkaat poliisilla :kieh:

http://www.ess.fi/?article=279274

Mä luulen että jos kerjäläisille antaa rahaa niin tuloksena on sama kuin vaikka Italiassa.
Mummot kärrätään aamulla kadulle kumartelemaan käsi ojossa, istuvat asemilla koko päivän ja illalla nuorehko siististi pukeutunut mies käy keräilemässä mummot ja raajarikot tienesteineen yösäilöön.
Mä huomasin tän systemaattisen ja selvän bisneksen Firenzessä.
Vaikka mummo kuinka kerjää niin hänen olosuhteensa pidetään aina samana!

Ja Intiassa. Jos resuinen lapsi ei ole tarpeeksi säälittävä, niin katkaistaan jalka. Jo turisti heltyy!

Juu itsekkin tällaiseen kiikarin myyjään törmättiin turussa hyökkäsi jostain puskasta myymään niitä . Ei meinannut millään lähteä menemään seurasi varmaan sata metriä huutaen osta osta vaikka kuinka sanoi että painus nyt vittuun siitä. No ukolla meni hermot ja heitti äijän kiikarit aurajokeen.

Yhteistyössä