Mitä mieltä äp-vaatteista? Mitä mieltä minusta? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liinuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liinuli

Vieras
Mä tykkään äitiyspakkausten vaatteista, varsinkin yksivärisistä ja niistä ns. perusvaatteista. Ostelen niitä nyt raskausaikana vauvalleni edullisesti mm. huuto.netistä.

Tästä kuultuaan kaverini olivat ihan ihmeissään. "Nehän on saatu ilmaiseksi, miksi sä niistä mitään maksat?!" "Samalla rahalla saisit vaatteita kaupastakin!"

Mutta kun mä tykkään niistä vaatteista, minusta ne ovat laadukkaita ja useimmat tarpeeksi neutraaleja sekä tytölle että pojalle! Ja lisäksi ihmiset luopuvat niistä melko edullisesti, juuri kun ovat ne ilmaiseksi saaneet.

Löytyykö minulle ymmärtäjiä, vai olenko tosiaan ihan outo? Mulle ne eivät ole mitään köyhille suunnattuja tukirääsyjä, vaan vaatteita muiden joukossa.

Olen joitakin kirppikseltä ostanut ja en ole edes ajatellut, että ovat äitiyspakkauksessa olleita, vaan minullekin ne ovat vaatteita vaatteiden joukossa. Ostan niitäkin, jos ovat kivoja.

Esikoiselle otin toissa vuonna pakkauksen ja se oli täysin turha. Vaatteet ovat epämiellyttävän näköisiä, nukkaantuvat helposti, ahdistavan neutraaleja.

Toiselle lapselle otin rahan ja on ihana pukea tytöt prinsessoiksi. :)

Minäkin olen ostellut (osin tietämättäni) vanhojen äitiyspakkausten vaatteita kirppareilta. Tuttavat sitten kommentoineet, että "ai, sulla on tuonkin vuoden äp:n body, housut yms". Ne on olleet vaan jotenkin mun mieleisiä - ja varmaan edullisia juuri mainitsemastasi syystä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esikoiselle otin toissa vuonna pakkauksen ja se oli täysin turha. Vaatteet ovat epämiellyttävän näköisiä, nukkaantuvat helposti, ahdistavan neutraaleja.

Toiselle lapselle otin rahan ja on ihana pukea tytöt prinsessoiksi. :)

aika jännä kun ei mun äp:n vaatteet ole nukkaantuneet yhtään vaikka jokapäivä pestään

Minäkin olen ostanut äitiyspakkausten vaatteita kirppikseltä. Eli et ole mielesäni outo :)
Mä en ajattele että ne on saatu ilmaiseksi, koska voisihan sitä valita sen rahankin. Eli olen niistä valmis vähän maksamaan, jos sattuu olemaan mieluisia ja tarpeellisia.
Ja loppujen lopuksi meidän maksamilla verorahoilla ne äp:t on kustannettu.
Eihän kukaan vaadi ilmaiseksi niitäkään vaatteita, jotka joku toinen odottaja on ostanut sillä 140?:lla minkä on valinnut pakkauksen sijaan.

Itsekin pidän äp.n vaatteista. Ovat olleet hyviä ja kestäviä. Olen myös ostanut kirppiksiltä niitä. Ihaniä värejä ja hyviä perusvaatteita. Ja tosiaan kestäneet pesua jne hyvin, myös käytettynä ostetut ja saadut. Olin todella tyytyväinen äitiyspakkaukseen... =)

Musta ovat kauniita perusvaatteita. Toki voisin maksaa niistä siinä missä muistakin kohtuullisen summan. En silti ymmärrä, että toppapuvusta pyydetään jossain 30E, vaikka olisikin käyttämätön...

Heh, mä kun myin vaatepaketteja huutiksessa, niin laitoin aina muutaman äp-vaatteen sinne joukkoon - niin pääsin niistä kivuttomasti eroon ja samalla joku tuli niistä jotain maksaneeksikin.

Se on jännä juttu että ikinä missään koskaan livenä en ole kuullut kenenkään parjaavan äitiyspakkausta, vaikka pakkauksesta on juteltu kavereiden kanssa, kerhoissa ja äitipiireissä.

Minusta äitiyspakkausvaatteet ovat ihan yhtä hyviä kuin muutkin perusvaatteet. Hyvin ovat ainakin meillä kestäneet ja käyttöön ovat päätyneet.