V
"vieras"
Vieras
kuuma vesi, maito ja sokeri, Itä-Suomi ja mummilta opittu hopeatee eli noin 70 vuoden takainen ohje..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei harmainta haisuakaan ollut hopeateestä, mutta en osaa juoda teetä ollenkaan, joten jos olen termin joskus kuullutkin, niin ohittanyt inhonväristyksin
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffenlitkijä;25444327:Siis miten kukaan pystyy tollasta juomaan :x
Mun mielestä tavallinenkin tee on tosi pahaa, aivan sama mikä maku niin se jälkimaku on uskomattoman pahaa :x
Kahvia juon mut teetä ei pysty kyllä juomaan
Oon vääntänyt tästä asiasta miehen kanssa, koska hänen mielestään vain hän on oikeassa... Kiinnostaisi kuulla, mitä ymmärrätte käsitteellä hopeatee? Voit vielä laittaa suunnilleen mistä päin olet kotoisin eli missä suunnassa Suomea oma näkemyksesi on voimissaan![]()
Hopeatee on nimitys juomalle, joka on sekoitus maitoa ja vettä. Nimet ovat nimiä. Jos jonkun nimi on Orava, ei se tee hänestä oravaa. Turha repiä hihoja siitä, että jotain juomaa kutsutaan teeksi, vaikka se ei teetä sisällä. Ei kuumat yrttijuomatkaan ole teetä, mutta silti niitä sanotaan yrttiteeksi.