Seuraava kiista miehen kanssa: Onko ok että vaatehuone haisee bensalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aikuisten oikeesti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aikuisten oikeesti"

Vieras
Siis juu, asutaan vanhassa talossa. Makuhuoneen vieressä on vaatehuone. Sen takana autotalli. Talvella luulin että bensan haju tulee ilmastointiputken kautta ulkoa kun autot käynnistelee. Mut ei se se voinut olla koska hajua on jatkuvasti, myös nyt.
Olen puhunut asiasta tyyliin että mistähän tuo bensan haju tulee, varmaan autotallista.
Mies kiistää ja väittää että vaatehuoneessa oleva pakastin varmaan vuotaa freonia! Niin siis häh? Mun mielestä freoni ei kai haise tai jos haisee niin ei ainakaan bensalle?!
Ja jos vuotais niin oisko se aika tutkia tai eikai se nyt ihan ok ole että vaatehuone, josta väkisin pääsee ilmaa myös makkarin puolelle, haisee bensalle??? Meillä ei siis säilytetä käyttövaatetta tuossa "vaatehuoneessa", lähinnä se on viileämpi varastotila jossa myös pakastin.
Nytkin kun ovi oli hetken auki, mulle tuli hiukan hengenahdistu-fiilis (olen hiukan allerginen esim. siitepölylle).

Mua ärsyttää kun toinen oikein vihaisesti väittää eikä ole moksiskaan. Asialle ei hänen mielestään ilmeisesti tarvitse tehdä mitään?! On kai mun asia selvittää koko juttu, vaikken ole se joka on bensalla läträillyt autotallissa.

Pistää vihaksi kun aikuisen ihmisen kanssa ei voi mistään keskustella normaalisti, heti ollaan vihaisena väittämässä vastaan ja painetaan villaisella kun ei itse muka haista mitään.

meillä vähän sama tyyppinen ongelma. mies on lätränny autotallissa bensan kanssa. kun laitan sisällä liesituulettimen päälle se jotenkin vetää sitten sen hajun sisätiloihin. Ja autotalli toki haisee niin bensalle kun vaan voi haista, tuuletuskaan ei poista sitä bensan lemua. hyi helv.. :X mullaki tuli eka mieleen arkkupakastin autotallissa että olisko siihen tullu joku vika mutta tuskin. Kyllä se ihan bensalle ja pakokaasulle haisee ja pahalle pakokaasulle.

Yhteistyössä