Mitä maksaisit kirpparilla näistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka ne ois kuinka kalliit olleet aikanaan kaupassa, ne on nyt käytetyt ja niistä kuuluu maksaa käytetyn tavaran hinta. Ovat kulutustavaraa.

Eli kaikki 3-8 euroa maksimissaan kunnosta riippuen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Asiasta toiseen, hirmu paljon negoja sulla :|

Niin on, mutta hirmu paljon positiivisiakin. Minkä mä sille voin, että toiset on vaan NIIN nipoja? Samasta tuotteesta saan joltain negan (maksan siis ja saa palauttaa tuotteen) ja seuraava ostaja on siitä ikionnellinen. Meitä on paljon persoonia liikkeellä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielipide kuitenkin on että käytetty kenkä on KÄYTETTY. vaikka kuin silmään näyttäis uudenveroiselta. Eri juttu kun joku vaate.
Säästä ihmeessä sitten jos kerran et eroon haluu.
Mielestäni kuomista hinta on melkein uutta vastaava mitä alesta saa, ei tosiaan mikään puoleen hintaa. =)

Kerro mullekin mistä noita Kuomia saa tuohon hintaan, niin ostan heti! Tuo kukkakuosi maksoi viime vuonna 39,90?!

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Mun mielipide kuitenkin on että käytetty kenkä on KÄYTETTY. vaikka kuin silmään näyttäis uudenveroiselta. Eri juttu kun joku vaate.
Mielestäni kuomista hinta on melkein uutta vastaava mitä alesta saa, ei tosiaan mikään puoleen hintaa. =)

Kerro mullekin mistä noita Kuomia saa tuohon hintaan, niin ostan heti! Tuo kukkakuosi maksoi viime vuonna 39,90?!

Ja kirpparipöydällä ne maksavat 3-5e:)

Vaikka ne ois kuinka kalliit olleet aikanaan kaupassa, ne on nyt käytetyt ja niistä kuuluu maksaa käytetyn tavaran hinta. Ovat kulutustavaraa.

Eli kaikki 3-8 euroa maksimissaan kunnosta riippuen.

Missäs lakikirjassa näin lukee? :D

Alkuperäinen kirjoittaja :

Ja kirpparipöydällä ne maksavat 3-5e:)

Ainakin täällä Porissa maksaa 10?, sellaiset jotka on nilkkojen kohdilta jo taipunut sun muuta. Noissa ei oo kulumaa missään jne. Mutta makuasioita, turha niistä on kiistellä. Meni mulla uudenveroinen Muumi-toppahaalarikin 104cm heti 25?.. Ja usean vuoden vanhat ja varmaan 3 lapsella käytetyt lämminvuoriset nokiat 5?, joista näki ety käytetty oli. koko 21 tai 22 oli... et saa nähdä miten nuo tekee kauppaansa :D

KÄy katsomassa Halpa-Hallin tarjontaa tältä vuodelta :whistle:

Mä myin vastaavat kuomat (kukkakuosiset kokoa 24) just hintaan 4e. Ei kulumaa eikä mitään jälkiä.

Hitsi ja mää oon noita etsinyt just tuossa koossa, uudenveroisina. Yleensä en käytettyjä kenkiä osta minäkään. Oli ihanat! Olisin maksanut saman kuin itse pyydän. Joko siis myit?

miten sulla on noin paljon uusia vaatteita myynnissä? =)

Kun kerran kysyit, niin kerron. Tää mun ostovimmani on oikeesti jokin sairaus ja silloin kun sairastin masennusta tuli ostettua vaikka mitä ja vaatekaapit pursuaa... :/

Niin on, mutta hirmu paljon positiivisiakin. Minkä mä sille voin, että toiset on vaan NIIN nipoja? Samasta tuotteesta saan joltain negan (maksan siis ja saa palauttaa tuotteen) ja seuraava ostaja on siitä ikionnellinen. Meitä on paljon persoonia liikkeellä ;)

ompa ihme että vaikka mä olen tehnyt kaksinverroin suhun verrattuna huuteiksessa kauppaa, myynyt kaikkea huonekaluista pyöriin ja urheiluvälineisiin, vaatteista astioihin ja kirjoihin, niin ei ole yhtään semmosta persoonaa viel sattunut kohdalle joka olisi ollut nipo ja antanut negan. palautteita siis yli 6000 eikä yhtään negaa. neutraaleja alle 10.

katsos rehellinen kauppa saa aikaan sen.

ostin halpa-hallista kukkakuosiset kuomat viimekeväänä 10 eurolla.

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:

ompa ihme että vaikka mä olen tehnyt kaksinverroin suhun verrattuna huuteiksessa kauppaa, myynyt kaikkea huonekaluista pyöriin ja urheiluvälineisiin, vaatteista astioihin ja kirjoihin, niin ei ole yhtään semmosta persoonaa viel sattunut kohdalle joka olisi ollut nipo ja antanut negan. palautteita siis yli 6000 eikä yhtään negaa. neutraaleja alle 10.

katsos rehellinen kauppa saa aikaan sen.

Lueppas oikeesti nuo palautteet. Suurin osa marina postituksesta, vaikka mulla aina selkeästi mainittu miten postitan ja koska!

Mä myin vastaavat kuomat (kukkakuosiset kokoa 24) just hintaan 4e. Ei kulumaa eikä mitään jälkiä.

Hitsi ja mää oon noita etsinyt just tuossa koossa, uudenveroisina. Yleensä en käytettyjä kenkiä osta minäkään. Oli ihanat! Olisin maksanut saman kuin itse pyydän. Joko siis myit?

Juu ne meni vakio tyttöjenvaatteiden ostajalle paketin lisänä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
hei kirsikka,laita kans joku oma huutiksen kohde tänne,jos siellä olisi kivoja vaatteita tytölle!

Ei mulla ole tällä hetkellä huutikses kuin pari 92cm toppavaatetta, pienet tyttöjen vaatteet menee vakio-ostajalle, en pistä koskaan niitä huutikseen. Yv:llä voin linkittää toppavaatteista, en muuten.

Yhteistyössä