mitä mä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksaisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksaisi

Vieras
Mun mies jätti mut toissa yönä, josta syyttää saan vaan itseäin. Sehän tästä asiasta pahimman mahdollisen tekee että ite pilasin kaiken ja tiedän että molemmat rakastaa vielä niinkun ennekin. Pitäisi jaksaa järjestää kaikkea mahdollista, haluaa mut tietenkin pois kotoa mahdollisimman pian ja ei ole mitään paikkaa minne mennä. Minä tahtoisin olla vahva ja nousta takaisin jaloilleni mutta tuntuu etten vaan pysty. Kaikki yhteiset haaveet ja etenkin kun saatiin koti hetki sitten kodiksi tuntumaan. Onko kukaan menettänyt "sitä oikeaa" ja miten te siitä jatkoitte?

No, niin. Turhaan siinä iniset. Ei muuta kuin pakkaamaan vaan! Kuten kirjoitit, niin sait sen minkä ansaitsitkin. Nyt uutta elämää kehittämään ja yritä olla parempi ihminen, niin ehkä pärjäät paremmin.

Tuskin on miehellä yhtään helpompaa, jos plussaat omiin fiiliksiisi ne #&%?$!* jota teit hänelle. Yhdyn edelliseen, koita ottaa opiksesi. käyttäydy niin, että sinua voi rakastaa ja kunnioittaa.

Mitä menit tekemään? Menitkö pettämään vai oletko muuten vain ollut sellainen "#&%?$!* ämmä" että miehesi halusi eron? Onko aikaisempia ongelmia/murheita ollut parisuhteessa. Kuinka kauan olette seurestelleet? Lapsia? Eläimiä?. Nämä tiedot auttaisivat kertomaan jonkunlaisia vaihtoehtoja selvittämään välit.
Yleensä aina vakaassa parisuhteessa löytyy keino parantaa suhde ja ei tarvitse erota. Onko miehesi täysin ehdoton eroon ja talosta ulospotkimiseen?
Jos olet pettänyt, niin oletko kertonut miehellesi siitä? Vai jättikö se vain sinut? ja luulet että syy on sinussa.

Kerroppa hieman lisää.
Ainakin sinua taitaa #&%?$!* tuo ero. Jaksamisia. :flower:

Yhteistyössä