I
ikävä sinua
Vieras
olen elänyt parisuhteessa n. reilut 6v, meillä on miehen kanssa 2 yhteistä lasta ja minulla 2 lasta aiemmasta suhteesta. Kaiketi meillä on miehen kanssa mennyt ihan ok, kunnes minä "tajusin" rakastavani toista ja tällä ko. henkilöllä on samat tunteet minua kohtaan, toisiamme emme pysty kuitenkaan koskaan saamaan (se on ihan molempien tiedossa). Tämä rakkauteni pyörii minun mielessäni kokoajan.
Mitä mä teen? tää asia painaa mun mieltä en jaksaisi itse petosta enään ja enkä tahdo loukata miestäni tai tätä rakkauttani.
Jätänkö miehen ja otan välimatkaa näihin asioihin vai koitanko vain jatkaa miehen kanssa eteen päin ja koittaa unohtaa nämä rakkauden tunteet sitä toista kohtaa (vaikka tiedän että tunteeni eivät tähän ko. henkilöön viilene)
Mitä mä teen? tää asia painaa mun mieltä en jaksaisi itse petosta enään ja enkä tahdo loukata miestäni tai tätä rakkauttani.
Jätänkö miehen ja otan välimatkaa näihin asioihin vai koitanko vain jatkaa miehen kanssa eteen päin ja koittaa unohtaa nämä rakkauden tunteet sitä toista kohtaa (vaikka tiedän että tunteeni eivät tähän ko. henkilöön viilene)