Mitä mä teen yhden ystävän kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MillaMagia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MillaMagia

Vieras
Minulla on ystävä joka odottaa nyt ensimmäistä lastaan. Hän ei enää pidä yhteyttä vaikka ennen soittelimme pari kertaa viikossa ja näimme ehkä kerran viikossa, parissa. Nyt kun soitan, hän on kiireinen tai kerran jopa puhui äidilleen vaikka minä olin luurin toisessa päässä. Hän ei vastaa viesteihin tai vastaa muutamalla sanalla.

Naamakirjasta sitten näen miten hän juttelee miehensä tuttujen kanssa muutosta josta en tiennyt mitään, vauvanvaatteista (niitä hän ei halunnut minulta) jne.

Olen aika suruinen tästä. Minulla on poika joka on 11kk ja luulin, että voin olla ystävän tukena raskausajan ja että hän puhuisi minulle ja näkisi edelleen. Olenko tehnyt jotain väärin?

Nyt en ole soittanut pariin viikkoon. Ärsytys alkaa kasvaa ja pelkään että suutun jos nyt soitan hänelle ja alan tivata mikä on.

Kuulostaa kyllä tosi omituiselle, mä ehkä miettisin oonko sanonut jotain tai tehnyt ja ellen keksi niin kysyisin ihan suoraan, että mistä tuulee.Vastausta sä et voi saada kuin siltä kaverilta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa kyllä tosi omituiselle, mä ehkä miettisin oonko sanonut jotain tai tehnyt ja ellen keksi niin kysyisin ihan suoraan, että mistä tuulee.Vastausta sä et voi saada kuin siltä kaverilta.

En tosiaan keksi, kun ei olla puhuttukaan juurikaan :O

Tulee mieleen, oletko tupannut kovasti neuvoja ja ohjeita ystävällesi..
helposti tulee uutta äitiä neuvottua, jo "asian " kokeneena, ja sitähän ei monikaan kestä

Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:
Tulee mieleen, oletko tupannut kovasti neuvoja ja ohjeita ystävällesi..
helposti tulee uutta äitiä neuvottua, jo "asian " kokeneena, ja sitähän ei monikaan kestä

En ole, kerroin vain miltä itsestä aikanaan tuntui kun ystävällä oli samoja tuntemuksia. Mutta en tuppaa sillä tiedän ettei hän tykkää siitä. Niinä kertoina kun olen häneen ollut yhteydessä olen kysynyt miten on mennyt mutta en muuta.

Yhteistyössä