Ö
"öö"
Vieras
Tarkoititko että ap:n pitäisi itse elättää itsensä? Hän hoitaa lasta kotona ja on viimeisillään raskaana? Jep, siitä vaan tienaamaan ap!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ääpee;23087148:täytyy kyllä suunnitella elämä ihan uusiks... en mä tämmöstä jaksa enää.
Alkuperäinen kirjoittaja aina vaan ihmetyttää;23086959:Olisiko se mahdotonta lähteä toisen fiksumman miehen mukaan asumaan, se vrmaan fiksuna elättäisi sinua ja lastasi sen mitä tarvii?
Alkuperäinen kirjoittaja ääpee;23087277:voi hemmetti! katselin sivuhistoriaa koneesta ja mies on ollut pankin lainaasiat sivuilla. kunhan ei nyt kuvittele että mä alan nimeä johonkin paperiin kirjoittamaan. en ikinä.Siis voiko lainahakemuksen tehdä verkossa? mikä on luottohakemus verkossa? siis eikö pankissa enää tarvitse käydä?
Alkuperäinen kirjoittaja ääpee;23086873:Mun "tulot" on tällähetkellä minimi äitiyspv raha, kotihoidontuki 70(käteen), lapsilisä. nää riittäis ehkä just ja just kolmion vuokraan, ei muuhun...
Alkuperäinen kirjoittaja ääpee;23086450:ärsyttää kun en voi lähteä lätkimään, ei työpaikkaa, ei omia tuloja, huonekalut miehen rahoilla hankittuja. omani annoin sukulaispojalle kun hän muutti omilleen.
Alkuperäinen kirjoittaja ääpee;23092646:tiina et tainnut lukea koko ketjua? en ole menossa naimisiin, en ole ottamassa lainaa.nih.
Minä kiinnitin huomiota tuohon "lähti juomaan". Juoko mies miten paljon/usein? Ihan klassista on kehittää riit, jolloin saa syyn juoda...
Teidän pitäisi saada kunnon keskustelu aikaan, jossa oikeasti mietitte jatkoja. Todella kuluttavaa elää tuollaisen paineen alla! Ja toisekseen jos todella olet sitä mieltä, ettet voi miehen kanssa jaktaa, niin varaa aika itsellesi sossusta ja mene juttelemaan. Kyllä apua on saatavilla!