Mitä mä teen ton miehen kanssa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pillipulla:
Ehkä kannattais tuulettaa ukko oikeen kunnolla nii menis jakeluun. Tuo on jo musta laiskuutta aivan täysin. :|

No just sitä!!Laiskuutta!!
Jäi sellanen aikas tärkee pointti kertomatta,
että jos miehelle joku soittaa ja johki pitäis mennä ni sit se lähtee eikä väsymyksestä tietoakaan.Mut jos mä tosiaan jotain vinkkaan että tekis ni eeeeeei.

Alkuperäinen kirjoittaja just noin:
Onko miehen pakko tehdä töitä 7 päivää viikossa? Onko sitä jatkunut jo pitkään?

On nyt pikku hiljaa siirtymässä toiselle alalle,on siis y-yrittäjä.
Onhan tätä jatkunu jo useamman kuukauden putkeen.
Aina tehny vähintään 6pvä/vko ja harvoin se niitä sunnuntaita kotona on.

ei muuta kun tuulettat sen. Toisin sanoen haukut pataluhaksi. Jo luulis sen jälkeen apua tulevan. tai nakkaat pihalle. Mä en kattelis tuollasta vätystä sitten pitkääkään.

En nyt ihan pihalle voi nakata/jättää,hänen nimissä talo...
Jännä juttu mut näin ollaan menty jo lähemmäs 10 vuotta,mut vasta nyt olen jotenkin niin ku heränny että onko tämä ihan oikein mua kohtaan...
Onhan tässä nyt sekin puoli sitten että mies on tottunu näin elämään eli vaikea yht´äkkiä muuttua.Enkä mä sitä vaadikkaan vaan edes ne pienet eleet...

kannatta nyt ruveta vaatimaan pieni eleitä ja persuuksen liikuttamista. eihän se voi kaikkia sullakaan teetättää. Mä oon passannu oman ukkoni pilalle..myönnetään. Mutta kyllä tuo sitten auttaakin mua kun se pää tulee.

se on oikeesti hyvä keino että peset vaan omat ja lastes vaatteet ellei miehes saa niitä sukkiaan sinne pyykkikoriin.. voin sanoa että kyllä rupee vaatteet menee pyykkikoriin ja jopa peseen sitä pyykkiä kun niitä EI OLE :D

Ihmetyttää sekin (ja näitä ihmetyksen aiheita kyllä riittää)että kun tulee ALV:i lappujen kattelemisen ja tilitoimistoon viemisen aika sekä laskujen maksun aika ni tämä hyväkäs kattoo sit minuun!!!
Ja nämä olen tähän asti mukisematta tehny,olen halunnu auttaa toista,koska sitähän yhteiselo on,eikö?
Mut no more,se on loppu ny,saa ite tehä prkl vaikka keskellä yötä ja sen tänään sanoinkin ku hermot siihen meni.Tai siis huusin :/

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
se on oikeesti hyvä keino että peset vaan omat ja lastes vaatteet ellei miehes saa niitä sukkiaan sinne pyykkikoriin.. voin sanoa että kyllä rupee vaatteet menee pyykkikoriin ja jopa peseen sitä pyykkiä kun niitä EI OLE :D

Voipi olla että näin teen,kahtelen jonkun paskasen pahvilaatikon ja työnnän sinne sen koltut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei muuta kun tuulettat sen. Toisin sanoen haukut pataluhaksi. Jo luulis sen jälkeen apua tulevan. tai nakkaat pihalle. Mä en kattelis tuollasta vätystä sitten pitkääkään.

Jännä juttu mut näin ollaan menty jo lähemmäs 10 vuotta,mut vasta nyt olen jotenkin niin ku heränny että onko tämä ihan oikein mua kohtaan...
Onhan tässä nyt sekin puoli sitten että mies on tottunu näin elämään eli vaikea yht´äkkiä muuttua.Enkä mä sitä vaadikkaan vaan edes ne pienet eleet...

Meillä ensimmäiset huonot merkit olivat juuri tuollaisia, että kun olisin tarvinnut miestä kotona (vauva saatu kotiin sairaalan teholta kahta päivää aiemmin)., niin miehelle tuli epävirallinen työmeno, joka oli pakko hoitaa juuri silloin.
- - -

Eniten tuossa kärsii miehesi. Lapset oppivat pian, että isältä on turha pyytää mitään, joten he antavat hänen olla omissa oloissaan. Etkä sinäkään enää montaa vuotta viitsi pyydellä pikkupalveluksia, kun tiedät, että vastauksena on vain ärähdyksiä. Kaikki sujuu näppärämmin, kun teet ne itse. Kun toiset 10 vuotta on mennnyt, niin miehesi huomaa, ettei häntä tarvita kotona ollenkaan. 10 vuoden päästä miehesi ei enää jaksakaan tehdä töitä niinkuin ennen, mutta hän ei osaa vähentää tahtia, kun mitään muutakaan elämänsisältöä ei ole. Umpikuja on valmis.

Toivottavasti saisitte miehen mukaan myös perhe-elämään hänen itsensäkin takia.

Alkuperäinen kirjoittaja just noin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meillä ensimmäiset huonot merkit olivat juuri tuollaisia, että kun olisin tarvinnut miestä kotona (vauva saatu kotiin sairaalan teholta kahta päivää aiemmin)., niin miehelle tuli epävirallinen työmeno, joka oli pakko hoitaa juuri silloin.
- - -

Eniten tuossa kärsii miehesi. Lapset oppivat pian, että isältä on turha pyytää mitään, joten he antavat hänen olla omissa oloissaan. Etkä sinäkään enää montaa vuotta viitsi pyydellä pikkupalveluksia, kun tiedät, että vastauksena on vain ärähdyksiä. Kaikki sujuu näppärämmin, kun teet ne itse. Kun toiset 10 vuotta on mennnyt, niin miehesi huomaa, ettei häntä tarvita kotona ollenkaan. 10 vuoden päästä miehesi ei enää jaksakaan tehdä töitä niinkuin ennen, mutta hän ei osaa vähentää tahtia, kun mitään muutakaan elämänsisältöä ei ole. Umpikuja on valmis.

Toivottavasti saisitte miehen mukaan myös perhe-elämään hänen itsensäkin takia.

Just näin meillä menee.Kun lapsilla jotain pyydettävää ni mulle tulevat siitä ekana sanomaan.
Ja ite mä teen ne pienetkin asiat,sillon tällön ns.testaan mikä on vastaus kun jotain pyydän tekemään.
Mä olen jo jonkun aikaa miettiny sitä että mä en kohta enää tunne miestäni.
Me eletään tavallaan kumpikin omaa elämää tahoillamme vaikka saman katon alla eletäänkin.
Mies ei tunnu tajuavan,siis todella tajuavan sitä että ei nää lapset enää,vanhin ainakaan,halua viettää samalla tavalla aikaa vanhempien kanssa esim.5 vuoden päästä kuin nyt.Omat kavert/menot.

Osasit muuten pukea asian erittäin hyvin sanoiksi!!!

Vähän aikaa kun vielä jatkat pikkuasioista marisemista, voi olla ettei tuu ukkos töistä kotio ennenkö oot nukkumassa! Kannattaisko ihan ensin yrittää olla natkuttamatta ja kohdella äijääs aikuisena?

Alkuperäinen kirjoittaja jill:
Vähän aikaa kun vielä jatkat pikkuasioista marisemista, voi olla ettei tuu ukkos töistä kotio ennenkö oot nukkumassa! Kannattaisko ihan ensin yrittää olla natkuttamatta ja kohdella äijääs aikuisena?

Sun mielestä siis oman puolison ei tarvi tehdä kotona MITÄÄN????
Muuta ku töitä,töitä ja vielä kerran töitä kodin ulkopuolella,niinkö??
Sitä paitsi mulle alkaa pikku hiljaa olemaan yksi lysti millon sieltä töistään kotia tulee,paremmin pärjään lasten kanssa päineen ku ei ole henkistä stressiä päällä.

Yhteistyössä