J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pillipulla:Ehkä kannattais tuulettaa ukko oikeen kunnolla nii menis jakeluun. Tuo on jo musta laiskuutta aivan täysin. :|
Alkuperäinen kirjoittaja just noin:Onko miehen pakko tehdä töitä 7 päivää viikossa? Onko sitä jatkunut jo pitkään?
Alkuperäinen kirjoittaja pillipulla:ei muuta kun tuulettat sen. Toisin sanoen haukut pataluhaksi. Jo luulis sen jälkeen apua tulevan. tai nakkaat pihalle. Mä en kattelis tuollasta vätystä sitten pitkääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja niina22:se on oikeesti hyvä keino että peset vaan omat ja lastes vaatteet ellei miehes saa niitä sukkiaan sinne pyykkikoriin.. voin sanoa että kyllä rupee vaatteet menee pyykkikoriin ja jopa peseen sitä pyykkiä kun niitä EI OLE![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pillipulla:ei muuta kun tuulettat sen. Toisin sanoen haukut pataluhaksi. Jo luulis sen jälkeen apua tulevan. tai nakkaat pihalle. Mä en kattelis tuollasta vätystä sitten pitkääkään.
En nyt ihan pihalle voi nakata/jättää,hänen nimissä talo...
Jännä juttu mut näin ollaan menty jo lähemmäs 10 vuotta,mut vasta nyt olen jotenkin niin ku heränny että onko tämä ihan oikein mua kohtaan...
Onhan tässä nyt sekin puoli sitten että mies on tottunu näin elämään eli vaikea yht´äkkiä muuttua.Enkä mä sitä vaadikkaan vaan edes ne pienet eleet...
Alkuperäinen kirjoittaja just noin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pillipulla:ei muuta kun tuulettat sen. Toisin sanoen haukut pataluhaksi. Jo luulis sen jälkeen apua tulevan. tai nakkaat pihalle. Mä en kattelis tuollasta vätystä sitten pitkääkään.
En nyt ihan pihalle voi nakata/jättää,hänen nimissä talo...
Jännä juttu mut näin ollaan menty jo lähemmäs 10 vuotta,mut vasta nyt olen jotenkin niin ku heränny että onko tämä ihan oikein mua kohtaan...
Onhan tässä nyt sekin puoli sitten että mies on tottunu näin elämään eli vaikea yht´äkkiä muuttua.Enkä mä sitä vaadikkaan vaan edes ne pienet eleet...
Meillä ensimmäiset huonot merkit olivat juuri tuollaisia, että kun olisin tarvinnut miestä kotona (vauva saatu kotiin sairaalan teholta kahta päivää aiemmin)., niin miehelle tuli epävirallinen työmeno, joka oli pakko hoitaa juuri silloin.
- - -
Eniten tuossa kärsii miehesi. Lapset oppivat pian, että isältä on turha pyytää mitään, joten he antavat hänen olla omissa oloissaan. Etkä sinäkään enää montaa vuotta viitsi pyydellä pikkupalveluksia, kun tiedät, että vastauksena on vain ärähdyksiä. Kaikki sujuu näppärämmin, kun teet ne itse. Kun toiset 10 vuotta on mennnyt, niin miehesi huomaa, ettei häntä tarvita kotona ollenkaan. 10 vuoden päästä miehesi ei enää jaksakaan tehdä töitä niinkuin ennen, mutta hän ei osaa vähentää tahtia, kun mitään muutakaan elämänsisältöä ei ole. Umpikuja on valmis.
Toivottavasti saisitte miehen mukaan myös perhe-elämään hänen itsensäkin takia.
Alkuperäinen kirjoittaja jill:Vähän aikaa kun vielä jatkat pikkuasioista marisemista, voi olla ettei tuu ukkos töistä kotio ennenkö oot nukkumassa! Kannattaisko ihan ensin yrittää olla natkuttamatta ja kohdella äijääs aikuisena?