Mitä mä teen ton lapsen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoton!

Vieras
Pelkää ihan hirveesti kaiken maailman ötököitä et sitä ei meinaa saada ulos. Ja sit kun sen sinne saa niin joko pitää olla lapaset kädessä tai pitää käsiä ja hihan suuta koko ajan tiukasti nyrkissä. Huuta ihan hysteerisenä kun näkee jonkun ihan pienenkin pisteen joka liikkuu. Mitä mä teen?? Tuun hulluks ton kanssa kohta, sisällä vaan pyörii tekemättömänä ja ulkona leikkis paljon mutta ei uskalla olla.

siedätyshoitoa.
lapsi vaan ulos puoliväkisin ja rauhallinenote aikuiselta. ei kannata alkaa hössöttää asiasta mihinkään suuntaan :)
eiköhänse siitä laps totu,kun ötökätkin tulee kokoajan enemmän ja enemmän tutuiksi kun niitä enempi tuol rupee pörräilee :)

Syökää vaikka keksiä ulkona mehun kera, jotain mikä saa unohtamaan koko ulkonaolon. Käykää eläinpuistossa, lähtekää pyöräretkelle abc:n kautta mistä haette jätskiä yms.

Ottakaa joku ötökkä kotiin lasipurkkiin "lemmikiksi". Lapsi voi itse keksiä nimen sille ja jutella turvallisesti lasin takaa. Sille voi sitten tiputtaa jonkun salaatinlehden tai ruohonpätkän ruoaksi (vaikkei oikeasti niitä söisikään). Aina voi kokeilla ainakin..

Yhteistyössä