Mitä mä teen tolle miehelle, ku se VALEHTELEE PÄIN NAAMAA!?

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36
Mun miehellä on aina ollu taipumus vähän kaunistaa totuutta ja asiasta on keskusteltu niin perhanan monesti. Yleensä ihan harmittomia juttuja.

No, sit tänään tuli jo vähän isompi vale. Ollaan aika pahasti persaukisia ja ollaan jouduttu lainaamaan rahaa. Eilen ruvettiin laskeman mitä on laskuja mitä nyt rahaa tulossa (äp-rahat jne) ja mies hehkutti, ettei meillä oo mitään hätää ja raha riittää hyvin. Mies on siis meillä se joka hoitaa laskut (mikä rupee tuntumaan todella huonolta järjestelyltä ), vaikka meillä on ihan yhteiset rahat.

Tänään vastain sen puhelimella yhteen viestiin (ihan luvalla siis) ja ajattelin samalla sitte poistaa sen sieltä lähetetyistä (tallentuu automaattisesti). Mun viestin alapuolella oli viesti joka alko "Voitko lainata ...." ja mulle tuli heti huono fiilis siitä. Luin sitte omin luvin sen viestin miehen huomaamatta. Viesti oli lähetetty ihan pari päivää sitte miehen siskolle ja siinä luki "Voitko lainata mulle 130e lainanlyhennyksiin?". Katoin vielä saapuneista ja siel oli "voin lainata."

Kysyimpä sitte mieheltä muka ihan ohimennen, et "ai ootko lainannu siskoltas rahaa" ja vastaus oli: "JOO, PARI KYMPPIÄ" !!?? MITÄ VIT...?! Olin siinä sitte ihan ku en oliskaan, ke en tienny mitä sanoisin.

MITÄ MÄ NYT TOLLE TEEN? Otanko puheeks, annanko olla...?

Perjaatteessa en tehny mitään luvatontakaan niitä viestejä lukiessa, koska meillä on sovittu, et jos huvittaa, saa kattoa toisen viestit/mailit...

Tota,mä ainakin istuttaisin miehen pöydän ääreen ja sitten käytäisiin taloudellinen tilanne läpi.Eihän se ole mistään kotoisin,että toinen pimittää tietoja.Vaikka minä olen meillä se maksaja,niin silti kerron miehelle aina kuinka paljon jää jne.

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Ota puheeksi ja selvitä asia. Jos teillä on tilit yhteiset niin kai ne sit on tekstiviestitkin.

:D No ei kai se nyt sitä meinaa. Kai ihmisellä saa nyt yksityisyyttäkin olla, vaikka samaa leipää syödään??

Alkuperäinen kirjoittaja cherries:
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Ota puheeksi ja selvitä asia. Jos teillä on tilit yhteiset niin kai ne sit on tekstiviestitkin.

:D No ei kai se nyt sitä meinaa. Kai ihmisellä saa nyt yksityisyyttäkin olla, vaikka samaa leipää syödään??
Yksityisyys on hyvä asia! :) Mutta silloinkin pitää kunnioittaa toista jos on yhteinen talous. Ellei valehtele "toiseen suuntaan". On esim. säästänyt rahaa yllätykseen tms-.