Mitä mä nyt teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla ois perjantaina tiedossa kauan odotetut ystävän polttarit.. Mutta, ja iso mutta onkin.. Mulla on nyt kolme päivää menkat myöhässä (jotka siis yleensä melko säännölliset) ja siinä vaiheessa siis viis päivää ellei sitä ennen kerkee alkaa..
Oon oottanu näitä juhlia jo kuukausi tolkulla, että pääsen vihdoinkin vähän irroittelee ja juhlimaan, ja tähän tietysti kuuluisi alkoholikin.. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa..?

Näin mä ajattelinkin.. Mutta mitä mä sanon kaikelle muulle polttariväelle, miksi en juo..? En haluaisi paljastaa sitä näin alussa, jos olisin raskaana.. Ja jokainen heistä tietää, että olen oottanut tätä, että pääsen tuulettumaan, sitten yhtäkkiä olisinkin selvinpäin koko illan..

Tekisin testin, ja jos se olisi positiivinen, sanoisin että mulla on antibioottikuuri, ja sen takia en voi juoda. Että lääkäri oli sanonut, että ihan ehdottomasti pitää olla ilman. Tai sitten, jos mahdollista, joisin alkoholitonta juotavaa kokoillan ja toivoisin ettei kukaan huomaa. Tää on mulla ainakin baarireissulla joskus onnistunut ihan hyvin niin ettei kukaan edes huomannut. hain vaan itse omat drinksuni. Humaltunut pöytäseurue innostui jopa tilaamaan ihan samaa drinkkiä kun oli niin hyvää. :D Kehuivat ettei yhtään maistunut alkoholi läpi. :xmas: