Muaki kiinnostais tietää, mitä mies on tehny et ootte lähentyny, mitä se on sanonu? Vai onko se lähinnä sun mielessä et oisitte lähentyneet ku sitä niin kovasti toivoisit?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Mu mielestä sä ahdistat sen kyllä nurkkaan... Mua ainaki alkais ahdistaa jotkut hääpväristeilyt jos olisin itse halunnut erota..
Ja vielä jossain laivalla, mistä ei pääse pois jos haluaa.
No saahan siellä oman hytin vaikka kesken matkan, jos on tarpeen. Voihan sitä matkasta kertoessa vielä kysyä, että haluaako mies omat hytit.
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Eli siis teidän mielestä ei ole hyvä idea.. :'(
kannattais enemmin ottaa ihan kunnolla selväää miehesi ajatuksista,koska voi olla aika kauheeta kuulla jossain laivalla jos miestä ei todellakaan kiinnosta .Sieltä kun ei pääse pois ja joutuu kattelee toisen naamaa sitten väkisin.Ja eihän sitä tiedä mitä mies sanoo,mutta jutelkaa eka ja sitten jos hyvältä näyttää voisitte sinne laivalle mennä vähän piristää teidän suhdetta
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Eli siis teidän mielestä ei ole hyvä idea.. :'(
kannattais enemmin ottaa ihan kunnolla selväää miehesi ajatuksista,koska voi olla aika kauheeta kuulla jossain laivalla jos miestä ei todellakaan kiinnosta .Sieltä kun ei pääse pois ja joutuu kattelee toisen naamaa sitten väkisin.Ja eihän sitä tiedä mitä mies sanoo,mutta jutelkaa eka ja sitten jos hyvältä näyttää voisitte sinne laivalle mennä vähän piristää teidän suhdetta
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Eihän sen sinne pakko ole lähteäKysyn kyllä siltä, mutta en vielä..
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Mu mielestä sä ahdistat sen kyllä nurkkaan... Mua ainaki alkais ahdistaa jotkut hääpväristeilyt jos olisin itse halunnut erota..
No saahan siellä oman hytin vaikka kesken matkan, jos on tarpeen. Voihan sitä matkasta kertoessa vielä kysyä, että haluaako mies omat hytit.
jos mies haluais oman hytin, niin mitä jos se raahais laivan baarista jonkun pimun sinne?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Eihän sen sinne pakko ole lähteäKysyn kyllä siltä, mutta en vielä..
Ei toki pakko, mut monelle tulis aika syyllinen olo jos on matkat jo varattu ja esim. maksettukin. Ja sit se, et jos kysyt tyyliin "olen varannut ja maksanut meille risteilyn, tuletko mukaan?" niin se ei enää oo kysymistä.. Se on vaa semmosta " sinne mennään, kai se käy sulle?". Eli ikäänkuin et miehen mielipiteitä kunnioittais lainkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Eihän sen sinne pakko ole lähteäKysyn kyllä siltä, mutta en vielä..
Ei toki pakko, mut monelle tulis aika syyllinen olo jos on matkat jo varattu ja esim. maksettukin. Ja sit se, et jos kysyt tyyliin "olen varannut ja maksanut meille risteilyn, tuletko mukaan?" niin se ei enää oo kysymistä.. Se on vaa semmosta " sinne mennään, kai se käy sulle?". Eli ikäänkuin et miehen mielipiteitä kunnioittais lainkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Mu mielestä sä ahdistat sen kyllä nurkkaan... Mua ainaki alkais ahdistaa jotkut hääpväristeilyt jos olisin itse halunnut erota..
jos mies haluais oman hytin, niin mitä jos se raahais laivan baarista jonkun pimun sinne?![]()
SO? J s suhde on siinä jamassa ja asutaan erillään, se voi raahata sen vosun yhtä hyvin omaan kämppäänsä. Pakko se on yväksyä, että se on mahdolista.