Mitä luulette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juupeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Mu mielestä sä ahdistat sen kyllä nurkkaan... Mua ainaki alkais ahdistaa jotkut hääpväristeilyt jos olisin itse halunnut erota..

Ja vielä jossain laivalla, mistä ei pääse pois jos haluaa.

No saahan siellä oman hytin vaikka kesken matkan, jos on tarpeen. Voihan sitä matkasta kertoessa vielä kysyä, että haluaako mies omat hytit.

jos mies haluais oman hytin, niin mitä jos se raahais laivan baarista jonkun pimun sinne? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Eli siis teidän mielestä ei ole hyvä idea.. :'(

kannattais enemmin ottaa ihan kunnolla selväää miehesi ajatuksista,koska voi olla aika kauheeta kuulla jossain laivalla jos miestä ei todellakaan kiinnosta .Sieltä kun ei pääse pois ja joutuu kattelee toisen naamaa sitten väkisin.Ja eihän sitä tiedä mitä mies sanoo,mutta jutelkaa eka ja sitten jos hyvältä näyttää voisitte sinne laivalle mennä vähän piristää teidän suhdetta

juu..ja pahimmassa tapauksessa ukko iskee vielä jonkun naisen sieltä. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Eli siis teidän mielestä ei ole hyvä idea.. :'(

kannattais enemmin ottaa ihan kunnolla selväää miehesi ajatuksista,koska voi olla aika kauheeta kuulla jossain laivalla jos miestä ei todellakaan kiinnosta .Sieltä kun ei pääse pois ja joutuu kattelee toisen naamaa sitten väkisin.Ja eihän sitä tiedä mitä mies sanoo,mutta jutelkaa eka ja sitten jos hyvältä näyttää voisitte sinne laivalle mennä vähän piristää teidän suhdetta

Sen takia en vielä kerrokaan miehelle.. on tässä yli kuukausi aikaa ielä siihen..

tosin mä voin tsempata että meillä kun oli asumusero päällä.Mies halusi alussa jatkaa ja sitten minä en halunnut ja sitten kun minä olinkin se joka halusin niin mies otti roolin ja esitti vaikeesti tavoiteltavaa.Kyllä siinä monet itkut itkettiin mutta mursin jään sanomalla miehelle "mennääs kuule ottaa ihan kavereina/lasten vanhempina yhdet bisset" ja niin me mentiin ja siitä tää taas alko siis yhteiselo :heart:

Onko Juupeli kertonu aiemmin jotain, mitä mä en muista? Siis jos vaan on asumusero meneilään ja mietitään, niin tokihan silloin täytty välillä myös kattoa, mihin miettiminen on päätynyt. Ja saahan se mies ite päättää läheekö vai ei.
Minusta tuo olisi ihan hyvä osoitus siitä, etä on valmis vielä tekemään töitä suhteen hyväksi.

Eihän sen sinne pakko ole lähteä :o Kysyn kyllä siltä, mutta en vielä..

Ei toki pakko, mut monelle tulis aika syyllinen olo jos on matkat jo varattu ja esim. maksettukin. Ja sit se, et jos kysyt tyyliin "olen varannut ja maksanut meille risteilyn, tuletko mukaan?" niin se ei enää oo kysymistä.. Se on vaa semmosta " sinne mennään, kai se käy sulle?". Eli ikäänkuin et miehen mielipiteitä kunnioittais lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mu mielestä sä ahdistat sen kyllä nurkkaan... Mua ainaki alkais ahdistaa jotkut hääpväristeilyt jos olisin itse halunnut erota..

No saahan siellä oman hytin vaikka kesken matkan, jos on tarpeen. Voihan sitä matkasta kertoessa vielä kysyä, että haluaako mies omat hytit.

jos mies haluais oman hytin, niin mitä jos se raahais laivan baarista jonkun pimun sinne? :o

SO? J s suhde on siinä jamassa ja asutaan erillään, se voi raahata sen vosun yhtä hyvin omaan kämppäänsä. Pakko se on yväksyä, että se on mahdolista.

Ei toki pakko, mut monelle tulis aika syyllinen olo jos on matkat jo varattu ja esim. maksettukin. Ja sit se, et jos kysyt tyyliin "olen varannut ja maksanut meille risteilyn, tuletko mukaan?" niin se ei enää oo kysymistä.. Se on vaa semmosta " sinne mennään, kai se käy sulle?". Eli ikäänkuin et miehen mielipiteitä kunnioittais lainkaan.

Voihan sen kysyä tyyliin "tuletko sä vai pydänko jonkun kaverin"

En maksa ennen kun olen kysynyt..

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

SO? J s suhde on siinä jamassa ja asutaan erillään, se voi raahata sen vosun yhtä hyvin omaan kämppäänsä. Pakko se on yväksyä, että se on mahdolista.

Mut ap ei vaikuttanut siltä, että hän hyväksyisi sellaisen hääpäiväristeilyn....

Mun on pakko peesailla, olen pahoillani. Eli ei tunnu hyvältä idealta. Mieluummin joku paikka, josta pääsee pois tarvittaessa, jos toista alkaa liikaa ahistaa ja ehkä jonain muuna päivänä kun hääpäivänä, ettei siihen päivään latautuis liikaa merkityksiä.

Yhteistyössä