Mitä luulette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juupeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Juupeli

Aktiivinen jäsen
16.08.2004
1 035
0
36
Eli siis kuten melkein kaikki täällä jo tietää, että mulla menee miehen kanssa huonosti.. Ollaan siis päädytty asumuseroon, avioeroa ei vielä ainakaan haeta koska se on peruuttamatonta.. Eli nyt asiaan.. Meillä on ens kuussa hääpäivä ja varasin meille kahdestaan laivamatkan, (mies ei siis tiedä tästä vielä ) Ajattelin, että se vois tehdä hyvää meille molemmille ja mahdollisesti saatais asioihinkin selvyyttä.. Onko teidän mielestä hyvä idea? =)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Kannattais kuitenkin vähän kuulostella ohimennen mieheltä,että mitä on mieltä.

Siis kyllä mää siltä kysynkin lähempänä ajankohtaa.. Nyt jos kysyis niin ei sopis sille.. Tai en tiedä, ollaan saatu jo aika hyvin puhuttua asioista.. Mut kuitenkin meillä on tässä välissä vähän aikaa vielä lähentyä..

Sun miehesi ilmeisesti tarvitsee nyt hieman taukoa sinusta, niin en tiiä onko tuo kauhean hyvä idea.. Häntä voi vaikka alkaa ahdistamaan vielä enemmän jos ei saa yhtään rauhaa..

Mä pitäisin tiukkaa etäisyyttä siihen asti ja sitten kutsuisin ikäänkuin selvittämään misä mennään. Eli ihan hyvä idea, koska jokatapuksessa asioista täytyy puhua ja jossain muuala kun kotona puhuminen on usein helpompaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Kyllä kysyisin mieheltä ensiksi.Oliko mies se joka halusi ottaa välimatkaa?

Oli mies.. kysynkin kyllä mieheltä, mutta annan ensin pölyn laskeutua.. Ollaan jo päästy vähän lähemmäks toisiamme taas :)

voi kuulostaa kauhealta mutta jos miehesi on huomannut kuinka raskaasti olet ottanut eron hän saattaa vaan "esittää" että vielä voisi olla ehkä mahiksia yms,koska ei halua että romahdat täysin.
Millä tavalla lähemmäs toisianne?Mitä miehesi on sanonut tai tehnyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kiinnostaisi:
Varmaan tuossa vaiheessa hääpäiväristeilyt, jos ollaan lähtemässä eri osoitteisiin. Kaffella vois just käydä.

mä en menis edes kahville. :whistle:

OT; erohakemus ei oo lopullista. sen voi hakea mutta jos ei puolen vuoden jälkeen "hyväksyy" sitä laittamalla nimet paperiin se menee vanhaks puolen vuoden päästä. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Mu mielestä sä ahdistat sen kyllä nurkkaan... Mua ainaki alkais ahdistaa jotkut hääpväristeilyt jos olisin itse halunnut erota..

Ja vielä jossain laivalla, mistä ei pääse pois jos haluaa.

No saahan siellä oman hytin vaikka kesken matkan, jos on tarpeen. Voihan sitä matkasta kertoessa vielä kysyä, että haluaako mies omat hytit.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mu mielestä sä ahdistat sen kyllä nurkkaan... Mua ainaki alkais ahdistaa jotkut hääpväristeilyt jos olisin itse halunnut erota..

No saahan siellä oman hytin vaikka kesken matkan, jos on tarpeen. Voihan sitä matkasta kertoessa vielä kysyä, että haluaako mies omat hytit.

No juu mut jos ahdistaa niin sillo kyl haluis todennäkösimmin itse päättää missä on ja laivalta ei pääse pois noin vain. Eli ei se erillinen hytti siinä paljoa sit auta.

Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Eli siis teidän mielestä ei ole hyvä idea.. :'(

kannattais enemmin ottaa ihan kunnolla selväää miehesi ajatuksista,koska voi olla aika kauheeta kuulla jossain laivalla jos miestä ei todellakaan kiinnosta .Sieltä kun ei pääse pois ja joutuu kattelee toisen naamaa sitten väkisin.Ja eihän sitä tiedä mitä mies sanoo,mutta jutelkaa eka ja sitten jos hyvältä näyttää voisitte sinne laivalle mennä vähän piristää teidän suhdetta

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

No juu mut jos ahdistaa niin sillo kyl haluis todennäkösimmin itse päättää missä on ja laivalta ei pääse pois noin vain. Eli ei se erillinen hytti siinä paljoa sit auta.

Eihän sen sinne pakko ole lähteä :o Kysyn kyllä siltä, mutta en vielä..

Yhteistyössä