Mitä luulette, vaikuttaako Victorian häät häämuotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kukat ja kakut nyt ainakin vaikuttaa. Toivottavasti tuollainen kaunis valkoinen kukkamuoti tuliskin. En tiiä hirveempää kuin ne ainaiset tummanpunaiset ruusut häissä:(

kaikkihan ne hääpuvut on elegantteja. Mutta en mä tollasta huolisi joka viccalla oli. ei todellakaan voi sanoa että huah ku hieno.pakkohan kaikkien on kehua ku ei voi muuta....

Mutta eikö hääpuvut ole olleet elegantteja jo vaikka kuinka kauan? Sieltä 80-90-lukujen puhvihihojen ja röyhelöiden jälkeen? Sellaista pelkistettyä olkaimetonta tiukkaa minusta on ollut viimeiset 15 v, vai muistanko väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
kukat ja kakut nyt ainakin vaikuttaa. Toivottavasti tuollainen kaunis valkoinen kukkamuoti tuliskin. En tiiä hirveempää kuin ne ainaiset tummanpunaiset ruusut häissä:(

Täh? Siis valkoiset tai vaaleat morsiuskukathan on olleet kautta aikan perinne se että joku on ottanut värillinen kimpun niin ei sitä mikään kiellä mutta aika useissa häissä minäkin olen nähnyt vaaleita kimppuja.

Alkuperäinen kirjoittaja valkoiset ruusut oli omassanikin:

Täh? Siis valkoiset tai vaaleat morsiuskukathan on olleet kautta aikan perinne se että joku on ottanut värillinen kimpun niin ei sitä mikään kiellä mutta aika useissa häissä minäkin olen nähnyt vaaleita kimppuja.

valitettavan harvoin niitä näkee. Kokovalkea oli itselläkin, mut ei tosiaan ruusuja. Ja en nyt tiedä tuosta kautta aikain. Kun katsoo isovanhempien vihkikuvia, niin kyllä ne on niitä punaisia neilikoita, jotka sittemmin vaihtui ruusuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mutta eikö hääpuvut ole olleet elegantteja jo vaikka kuinka kauan? Sieltä 80-90-lukujen puhvihihojen ja röyhelöiden jälkeen? Sellaista pelkistettyä olkaimetonta tiukkaa minusta on ollut viimeiset 15 v, vai muistanko väärin?

No en mä tiedä, mun mielestä hirveästi on nyt niitä paljetti-, strassi- ja pitsikoristeluja, aika harvoin näkee missään noin pelkistettyä linjaa kuin Victorian puku oli. Nykyään myös niitä värillisiä yksityiskohtia käytetään paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

No en mä tiedä, mun mielestä hirveästi on nyt niitä paljetti-, strassi- ja pitsikoristeluja, aika harvoin näkee missään noin pelkistettyä linjaa kuin Victorian puku oli. Nykyään myös niitä värillisiä yksityiskohtia käytetään paljon.

Aha, voi olla. Ehkä olen sitten vaan ollut sellaisissa häissä, joissa on ollut pelkistettyjä hääpukuja, ei juuri värejäkään ole näkynyt.

Mutta ah, kruunuja toivon, oli se vaan kaunis.

Kun koko päivä tai oikeestaan koko viikko on olllu tolla hääparilla aika glamouria, niin miks se hääpuku olis tarvinnu olla joku rinsenssahörhellys. Mun mielestä oli hyvin onnistunu puku just victorialle, koska sit oli kruunut ja muut härvellykset mukana, olis ollu liikaa jos pukukin olis ollu joku ihmehärpäkkä....

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

Aha, voi olla. Ehkä olen sitten vaan ollut sellaisissa häissä, joissa on ollut pelkistettyjä hääpukuja, ei juuri värejäkään ole näkynyt.

Mutta ah, kruunuja toivon, oli se vaan kaunis.

No en mäkään monissa häissä ole viime aikoina ollut, mutta jonkun verran on tullut noita morsiuspukuketjuja ym. selailtua. :D Voin tietysti olla väärässäkin, mutta noista hääpukusivustoilta nousi ajatus, että ihan noin pelkistettyä linjaa on toistaiseksi ollut vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja kops:
Kun koko päivä tai oikeestaan koko viikko on olllu tolla hääparilla aika glamouria, niin miks se hääpuku olis tarvinnu olla joku rinsenssahörhellys. Mun mielestä oli hyvin onnistunu puku just victorialle, koska sit oli kruunut ja muut härvellykset mukana, olis ollu liikaa jos pukukin olis ollu joku ihmehärpäkkä....

olisivat vaan säästelleet niitä glamourejansa. meni aika yli se hassu seilaaminenkin siel merellä. buaahh...oli jotenkin tosi koomista.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja cc:
olisivat vaan säästelleet niitä glamourejansa. meni aika yli se hassu seilaaminenkin siel merellä. buaahh...oli jotenkin tosi koomista.
Joo, seistään veneessä ilman pelastusliivejä. Paheksuin ankarasti!

Minusta se oli taas tosi hieno juttu. ja olihan siellä paljon merimiehiä ihan lähellä ja sukellusvenekin.

Minusta se oli taas tosi hieno juttu. ja olihan siellä paljon merimiehiä ihan lähellä ja sukellusvenekin.

Vitsailin :) Minusta se oli kyllä vähän hassua, mutta jos on perinne niin on perinne. Säälin myös ankarasti niitä turvamiehiä ja -naista, jotka juoksivat puku päällä vaunujen vierellä 8 km. Vaikka se oli heille varmaan kunniatehtävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja cc:
Joo, seistään veneessä ilman pelastusliivejä. Paheksuin ankarasti!

heh..mua vaan nauratti ne jutut.

Eikö kakku ollut aika tavallinen? Tarkoitan että mitä uutta siitä tulisi?

Kukat oli kyllä hienot, enkä sellaisia ole missään nähnyt ennen.

Juuri näinhän se on ollut. Pelkistettyjä yksinkertaisia hääpukuja on ollut ainakin pohjoismaissa jo pitkään.

Yhteistyössä