2 Viikkoa lapsen kanssa bulgarian

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
sunny beachilla. vesipuisto on, hotellissa paljon virikkeitä (mm.4 vesiliukumäkeä, koriskenttä, pingis tai tennis en muista kumpi) ja paljon muuta. Mitä luulette onko 2 viikkoa LIIAN PITKÄ AIKA siellä? Tuleeko aika pitkäksi? lapsi siis 10v.

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
voiko mikään loma olla lapsesta liian pitkä??

jos vanhempien kanssa on hauskaa, loma ei ole liian pitkä, mutta jos vanhempien kanssa on tylsää, lyhytkin loma ilman kavereita on liikaa. Lapsi tarvitsee siis kaverin hauskanpitoon ja toivottavasti äidistä ja isästä on siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
voiko mikään loma olla lapsesta liian pitkä??

kyllä mielestäni. itse pidän 2vkon sykleissä lomani ja sen takia haluan olla putkeen koko reissun, mutta ajattelin miten lapsi siellä. ilman omia kavereita ja tuttuja juttuja. kerhoon ilmoitettiin mut,, jos ei saakaan "kaveria" sieltä..

Jos oikein paha tulee, niin on siellä niitä paikkoja joissa voi pelata pleikkaa ja muita pelejä -meillä penskat löytyi aika usein sieltä :/ uudelle reissulle ei lähdetä, jos eivät lupaa olla menemättä noihin paikkoihin tyhmää maksaa pleikan peluusta, kun kotona voi pelata ilmaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Jos oikein paha tulee, niin on siellä niitä paikkoja joissa voi pelata pleikkaa ja muita pelejä -meillä penskat löytyi aika usein sieltä :/ uudelle reissulle ei lähdetä, jos eivät lupaa olla menemättä noihin paikkoihin tyhmää maksaa pleikan peluusta, kun kotona voi pelata ilmaiseksi.

Ihanko totta :o KIITOS tiedosta!! :) missään en ole tuohon törmännyt.

Me ollaan käyty siellä viime syksynä lasten kanssa. Oltiin viikon matkalla, ja musta se oli ihan riittävä aika tuohon kohteeseen. Meille ei ollut tarpeeksi nähtävyyksiä katseltavana. Mutta jos tykkää lomailla vain niin että makaa rannalla, niin silloinhan tietysti viihtyy :)
Ravintoloiden taso oli mun mielestä todella surkea siellä, monesta paikasta sai tosi kamalia ruokia :x
Onneksi oli kuitenkin McDonalds, josta piti muutaman kerran hakea iltapalaa :p

Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Me ollaan käyty siellä viime syksynä lasten kanssa. Oltiin viikon matkalla, ja musta se oli ihan riittävä aika tuohon kohteeseen. Meille ei ollut tarpeeksi nähtävyyksiä katseltavana. Mutta jos tykkää lomailla vain niin että makaa rannalla, niin silloinhan tietysti viihtyy :)
Ravintoloiden taso oli mun mielestä todella surkea siellä, monesta paikasta sai tosi kamalia ruokia :x

minkä ikäisiä lapsia oli? mitäs kävittekö vesipuistossa? siellä on jotain minigolfiakin?

Ollaan oltu lasten kanssa Bulgariassa sekä sunny beachilla, että Albenassa. Molemmat pieniä "turistireservaatteja" ja meille olisi tullut aika pitkäksi kahdessa viikossa. Viikossa oli molemmat paikat jo koluttu ja ihan maksimi aika. Minulle olisi riittänyt henk.koht vaikka vain viisi päivää...
Esikoinen oli noilla reissuilla n. 10-vuotias (vuoden välein reissu) ja eipä hänkään olisi viihtynyt pidempään.
Olen samaa mieltä ravintoloiden tasosta. Ruoat toistavat toisiaan joka paikassa viikossa kyllästyttiin niihin totaalisesti. Kuopus söi viikon pelkkiä ranskalaisia ja purkkiruokaa (onneksi niitä löytyi kaupasta).
Toki paikat ja hotellit olivat ihania ja siistejä ainakin meidän kohdalla ja niitä ei voi moittia. Samoin paikat ovat turvallisia ja ns. rikollisvapaita kun ovat tosiaan tietullein vain turisteille tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:

minkä ikäisiä lapsia oli? mitäs kävittekö vesipuistossa? siellä on jotain minigolfiakin?

Vesipuistossa ei käyty kun lapset oli niin pieniä silloin.
Minigolfeja oli joka puolella, parikin kertaa käytiin pelaamassa.
Meidän lapset oli tuon reissun aikaan 3v1kk ja 10kk ikäiset :)

Alkuperäinen kirjoittaja viikko riittää:
Ollaan oltu lasten kanssa Bulgariassa sekä sunny beachilla, että Albenassa. Molemmat pieniä "turistireservaatteja" ja meille olisi tullut aika pitkäksi kahdessa viikossa. Viikossa oli molemmat paikat jo koluttu ja ihan maksimi aika. Minulle olisi riittänyt henk.koht vaikka vain viisi päivää...
Esikoinen oli noilla reissuilla n. 10-vuotias (vuoden välein reissu) ja eipä hänkään olisi viihtynyt pidempään.
Olen samaa mieltä ravintoloiden tasosta. Ruoat toistavat toisiaan joka paikassa viikossa kyllästyttiin niihin totaalisesti. Kuopus söi viikon pelkkiä ranskalaisia ja purkkiruokaa (onneksi niitä löytyi kaupasta).
Toki paikat ja hotellit olivat ihania ja siistejä ainakin meidän kohdalla ja niitä ei voi moittia. Samoin paikat ovat turvallisia ja ns. rikollisvapaita kun ovat tosiaan tietullein vain turisteille tehty.

Mä lisän vielä noista ravintoloista, että esim. meillä tuli jossain paikassa sisältä kylmiä perunoita, jossain tuli sen makuisia pihvejä, että ne olis mikrossa lämmitetty jne...
Paras ruoka ja elämys saatiin, kun käytiin sellaisella paikallisen matkatoimiston järjestämässä bulgarialaisessa illassa (Bulgarian Village oli sen retken nimi muistaakseni). Siellä oli tanssia, musiikkia jne.. suosittelen ehdottomasti.
Mustakin se kohde oli turvallisen tuntuinen, rahanvaihtopaikat toimi moitteettomasti, automaatista nostettiin rahaa ilman kortin kopiointia ja vuokrattiin autokin hyvin kokemuksin. Matkatoimisto varoitteli etukäteen noista kolmesta asiasta.

Yhteistyössä