Mitä leivot myyjäisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tässä ensikertalainen :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tässä ensikertalainen :)

Vieras
Mokkapalat kuulemma suosituin, mutta mitä sinä teet? Minulla ekaa kertaa edessä leipominen myyjäisiin, keräävät rahaa koulussa johonkin tulevaan retkeen.

Vinkkejä kehiin ja mihin leivonnaisen teet, siis minkälaisessa "pakkauksessa" myyntiin? Onneksi ei tarvitse itse hinnoitella :)

Tein herrasväenleipiä ja laitoin aina 15 kpl sellofaaniin ja nätti rusetti siihen. Olivat menneet hyvin kaupaksi. Tein ne vielä munattomina ja maidottomina niin sopivat mahdollisimman monelle.

[QUOTE="mä";23096370]Tein herrasväenleipiä ja laitoin aina 15 kpl sellofaaniin ja nätti rusetti siihen. Olivat menneet hyvin kaupaksi. Tein ne vielä munattomina ja maidottomina niin sopivat mahdollisimman monelle.[/QUOTE]

Aika vaikeeta ;) Kellään helpompia ehdotuksia?

Suolaset piirakat menee aina kuin häkä :) joku kinkku ja tonnikalapiirakka. Foliovuokaan kun tekee, helppo leipoa ja edullinen. Vähällä vaivalla saa tehtyä monta.
Päälle lappu mitä pitää sisällään :)

[QUOTE="pii";23097176]Suolaset piirakat menee aina kuin häkä :) joku kinkku ja tonnikalapiirakka. Foliovuokaan kun tekee, helppo leipoa ja edullinen. Vähällä vaivalla saa tehtyä monta.
Päälle lappu mitä pitää sisällään :)[/QUOTE]

Tää ei ole hyvä, jos myyjäiset kestää vähänkin kauemmin. Ei niitä piiraita huoneenlämmössä voi pitkään säilyttää. Yöks.

[QUOTE="pii";23097176]Suolaset piirakat menee aina kuin häkä :) joku kinkku ja tonnikalapiirakka. Foliovuokaan kun tekee, helppo leipoa ja edullinen. Vähällä vaivalla saa tehtyä monta.
Päälle lappu mitä pitää sisällään :)[/QUOTE]

Näitä ei saa myydä lämpimästä. Ainakin täällä on kiertänyt useemmankin kerran terveystarkastaja ja noille on oltava erilliset luvat.

[QUOTE="pii";23097265]Jos noissa teidän myyjäisissä kiertää terveystarkastaja niin hän sitten varmasti on kysellyt kaikkien leipojien hygieniapassit :xmas:[/QUOTE]

ei ole kysellyt, mutta myyjäisiin on ainakin täällä tehtävä ilmoitus myytävistä tuotteista ja jos on tuollaisia tuotteita niin on oltava kylmä tiski mistä ne myydään ja muutenkin säilytystilat tulee olla kunnossa. Ei mun ole tarkoitus moittia sun piirakoita, kerron vaan, että niihin tarttee myyntiluvan ja jos ei sellaista ole, niin kannattaa leipoa jotain muuta.

Yhteistyössä