Mitä lapsesi antaa joulumuistamiseksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
eskariopelle tai opelle?
Tekisi kieltämättä mieli olla antamatta mitään eskariopelle, mutta toisaalta olisiko se noloa jättää hänet kokonaan muistamatta. Jotenkin en vain pidä hänestä.

Sen sijaan aion kyllä antaa joulumuistamista lapseni avustajalle. Hän on minusta ihan
kiva tyyppi. Lapseltakin kysyin että mitä joulujuttua haluat avustajallesi antaa. Lapsi tuumasi,
että suklaata. Mutta pitää jotain muutakin lisäksi antaa, en kyllä ihan varma vielä ole,
että mitä.

Opelle Pentikiltä pikku paketti, jossa piparimuotti ja keittiöpyyhe. Nyt jo useampana vuonna ostanut Pentikiltä. Kivoja, laadukkaita ja nätisti pakattuna. Ja vielä suht edullisestikin. Tuo pyyhe+muotti maksoi 10€.

mie en ymmärrä miksi niile pittää lahjoja kantaa ympäri vuen? eikö kukka ois kiva muistaminen? helppo hakea, ei tarvi turhia miettiä. tulppaani kimppu 3.90 oikhein sopiva. ja palkan net saa työstään...

Nuorempi leipoi hoitajille pipareita ja koristeli ne itse.
Sitten ostin kynttilän ja tein niistä sellofaanilla paketin.

Koululainen ostaa kimppalahjan luokan kanssa. Jonkun joulukukka asetelman.

esikoinen piirsi joskus ihanan kortin opettajalleen. siitä tuli aivan tosi hieno.

olin itsekin yllättynyt.

kuopuskin piirtelee.
muuten jos ostettavista lahjoista on kyse, korttien lisäksi, niin minä ne annan ja ostan. ei lapsilla ole rahaa, sellaista, mikä ei olisi meiltä vanhemmilta ja meidän menoista pois.

Päiväkodin tyypeille viedään kahvikuppiin valetut kynttilät. Aluslautaselle laitettiin kääresuklaita ja kiedottiin sellofaaniin. Lapsi tekee pienet kortit vielä näihin paketteihin.

Koululainen vie opettajalleen "tylsästi" itse leivottuja suklaakeksejä, jotka myös pakattiin sellofaaniin. Ensin meinasin ostaa näille jonkun purkin, mutta eiköhän opelta purkkeja jo löytyne.. Kortin saa vielä taiteilla paketin mukaan.

Yhteistyössä