Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No, koti on luonnollisesti aina taaperon ulottuvilta ns. riisuttu eli kissanhiekkalaatikko ei tosiaankaan ole saatavilla. En ymmärrä, miten jotkut juoksee koko ajan lastensa perässä estäen niitä tekemästä sitä ja tätä. Alle vuotiaan jatkuva kieltäminen on paitsi ikävää myös tehotonta, kun ei se vielä oikein ymmärrä... Meillä nuorin vuoden ja neljä kuukautta ja kaivaa koko ajan joka laatikkoa, jos ne ei ole ns. lukittuja...
Kertokaahan nyt tehoaidit, että mihin te sen vauvan pistätte siksi aikaa, kun teette niitä kotitöitä? Varsinkin liikkuvan vauvan. Minä en saa yhtään mitään tehtyä, kun tuo muksu on pää lattiassa tai kissanhiekkalaatikossa tonkimassa heti kun minuutin verran keskityn johonkin muuhun. :ashamed:
Kertokaahan nyt tehoaidit, että mihin te sen vauvan pistätte siksi aikaa, kun teette niitä kotitöitä? Varsinkin liikkuvan vauvan. Minä en saa yhtään mitään tehtyä, kun tuo muksu on pää lattiassa tai kissanhiekkalaatikossa tonkimassa heti kun minuutin verran keskityn johonkin muuhun. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;25527825:Vauvan kanssa nyt ehtii mitä vain, eri asia sitten tuollainen taapero tai kaksi, kolme yhtäaikaaJa silloinkin ehtii sen taaperon kanssa, mutta lopputulos voi olla mitä vaan ja työ on melko hidasta.. Siis kun mulla on aina ollut tapana ottaa lapsi mukaan työntekoon
Eri asia sitten miksi pitäis koko ajan tehdä kotitöitä. On sitä muutakin.