Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä ottaisin aina isomman, koska on niin paljon sekalaista tavaraa mukana kannettavana. Mutta kummasta itse pidät?
Tässä on kans niin mun tyyli kun vaan voi olla ja vielä todella edullinen takki ,,vinkkinä,,
Autumn Women Sexy Suit Collar Slim Fit Coat Jacket Outwear Trench Coat Blue | eBay
Kaunis takki mutta näyttää haasulta kun alla oleva mekko/hame on niin lyhyt että näyttäisi kuin alla ei olisi mitään.
Missä pidät noita tuon tyylisiä vaatteita?
Paljonko sä omistat vaatteita? Missä varastoit ne? Myytkö vanhoja koskaan pois?
... ja teen itselle vaatehuonen, ...
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen yhä;30248270:Yhden jutun haluan tietää... kun monella ihmisellä Suomessa menee huonosti ja rahasta tiukkaa, hyvä kun ruokaan, niin miksi sinun MIlanna koko ajan pitää kertoa meille mitä aiot taas ostaa? Miksi et jaa noita asioita ystäviesi kanssa?
Ne on ihania, aidot ei mitkään teko. Odotan talvea ja pakkasia että saan kaivaa turkit esiin ja alkaa käyttämään niitä. :heart:Turkiksia... eieieiieieieieiie!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä on ongelma;30248327:Noissa laukuissahan on ilmoitettu tarkat koot ilmoituksessa? Ja ot, monelle yli satasen laukku ei ole halpa.
Ne on ihania, aidot ei mitkään teko. Odotan talvea ja pakkasia että saan kaivaa turkit esiin ja alkaa käyttämään niitä. :heart:
Aito on paljon parempi vaihtoehto.Mä taas halusin teko kun aito pikkasen mun on vaikea pitää päällä... Mutta kun ei löytyy mitään hyviä tekoturkkiksia niin päätin että valitsen jonkun aidon, sellaisen lyhyen.
Aito on paljon parempi vaihtoehto.
Itse ainakin olen luonnonläheinen luonnonystävä. Elämänarvoni ovat kohdallaan.Mä en käsitä, että joku haluaa pitää päällään tapetun eläimen turkkia. Nykypäivänä. No, kertoo aika paljon elämänarvoista tuollainen.
Itse ainakin olen luonnonläheinen luonnonystävä. Elämänarvoni ovat kohdallaan.
Miksi haluaisin? Suosin Suomalaista. Susiturkki löytyy ( mummon peruja), kettu- ja supiturkki myös. Miksi pitäisi uhanalaisia päällensä pukea? Ilvestä on myös.Sä varmaan luonnonystävänä haluaisit myös jonkun erittäin uhanalaisesta eläimestä tehdyn turkiksen? Lumileopardista vaikka![]()
Miksi haluaisin? Suosin Suomalaista. Susiturkki löytyy ( mummon peruja), kettu- ja supiturkki myös. Miksi pitäisi uhanalaisia päällensä pukea? Ilvestä on myös.