Molemmista, mutta en tiedä miten iso näyttää. Siksi myös ajattelin jos ostan pienen eli XS mustan, kun mustia laukkuja kuitenkin aina tarvitsen ja katson sitten kannattako ottaa kultaa se pienempi vai isompi. Mutta joka tapauksessa otan riskin . Pitäisi vaan 4pv odottaa, kun yks laukku on huudossa tai sitten katsoa muualta kun on näitä ebayssa monta. Itsellä aina vähän tavara mukana, mietin vain ipadin...Mä ottaisin aina isomman, koska on niin paljon sekalaista tavaraa mukana kannettavana. Mutta kummasta itse pidät?
Kaunis takki mutta näyttää haasulta kun alla oleva mekko/hame on niin lyhyt että näyttäisi kuin alla ei olisi mitään.Tässä on kans niin mun tyyli kun vaan voi olla ja vielä todella edullinen takki ,,vinkkinä,,
Autumn Women Sexy Suit Collar Slim Fit Coat Jacket Outwear Trench Coat Blue | eBay
Näköjään on viimeinen kpl ... En tiedä onko hassua ainakin sille se sopii tai aina ne kiinalaiset kuvavat takit noin.Kaunis takki mutta näyttää haasulta kun alla oleva mekko/hame on niin lyhyt että näyttäisi kuin alla ei olisi mitään.
Miten niin missä? Joka paikassa vaateita mä pidän .Missä pidät noita tuon tyylisiä vaatteita?
Myyn jotain pientä nyt huutonetissä ainakin ... Tilasin itselle nyt kenkien varten hyllyt ja teen itselle vaatehuonen, missä aloitan jatkossa ne säilyttää. En tiedä kuinka paljon, jonkin verran ainakin. Nyt raskauden aikana tuli ostettu ainakin paljon että synnytyksen jälkeen voi laittaa päälle kun taas laihdun.Paljonko sä omistat vaatteita? Missä varastoit ne? Myytkö vanhoja koskaan pois?
Tarkoittaaako tämä, että osaat tehdä itse pientä remonttia?... ja teen itselle vaatehuonen, ...
No mistä tiedät miten minulla menee? :O Jotain halpaa laukkuko kertoo mitään? Ehkä säästän siihen? Miten joku laukku aloitus voi ottaa noin päähään, mitä ei edes ole ostettu?Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen yhä;30248270:Yhden jutun haluan tietää... kun monella ihmisellä Suomessa menee huonosti ja rahasta tiukkaa, hyvä kun ruokaan, niin miksi sinun MIlanna koko ajan pitää kertoa meille mitä aiot taas ostaa? Miksi et jaa noita asioita ystäviesi kanssa?
Ne on ihania, aidot ei mitkään teko. Odotan talvea ja pakkasia että saan kaivaa turkit esiin ja alkaa käyttämään niitä. :heart:Turkiksia... eieieiieieieieiie!!!!
No sitten töihin että olisi pieni summa niin ongelma on ratkaistu. En tiedä mitä muuta haluat että vastan.Alkuperäinen kirjoittaja Mikä on ongelma;30248327:Noissa laukuissahan on ilmoitettu tarkat koot ilmoituksessa? Ja ot, monelle yli satasen laukku ei ole halpa.
Mä taas halusin teko kun aito pikkasen mun on vaikea pitää päällä... Mutta kun ei löytyy mitään hyviä tekoturkkiksia niin päätin että valitsen jonkun aidon, sellaisen lyhyen.Ne on ihania, aidot ei mitkään teko. Odotan talvea ja pakkasia että saan kaivaa turkit esiin ja alkaa käyttämään niitä. :heart:
Aito on paljon parempi vaihtoehto.Mä taas halusin teko kun aito pikkasen mun on vaikea pitää päällä... Mutta kun ei löytyy mitään hyviä tekoturkkiksia niin päätin että valitsen jonkun aidon, sellaisen lyhyen.
On mukavampi ainakin , vaikka en enää kauheasti aitoja halua.Aito on paljon parempi vaihtoehto.
Itse ainakin olen luonnonläheinen luonnonystävä. Elämänarvoni ovat kohdallaan.Mä en käsitä, että joku haluaa pitää päällään tapetun eläimen turkkia. Nykypäivänä. No, kertoo aika paljon elämänarvoista tuollainen.
Sä varmaan luonnonystävänä haluaisit myös jonkun erittäin uhanalaisesta eläimestä tehdyn turkiksen? Lumileopardista vaikkaItse ainakin olen luonnonläheinen luonnonystävä. Elämänarvoni ovat kohdallaan.
Miksi haluaisin? Suosin Suomalaista. Susiturkki löytyy ( mummon peruja), kettu- ja supiturkki myös. Miksi pitäisi uhanalaisia päällensä pukea? Ilvestä on myös.Sä varmaan luonnonystävänä haluaisit myös jonkun erittäin uhanalaisesta eläimestä tehdyn turkiksen? Lumileopardista vaikka
Mitäs luonnonläheisenä luonnonystävänä olet mieltä turkistarhauksesta?Miksi haluaisin? Suosin Suomalaista. Susiturkki löytyy ( mummon peruja), kettu- ja supiturkki myös. Miksi pitäisi uhanalaisia päällensä pukea? Ilvestä on myös.