Mitä kokoa sinä olisit ostanut?

Mä ottaisin aina isomman, koska on niin paljon sekalaista tavaraa mukana kannettavana. Mutta kummasta itse pidät?
Molemmista, mutta en tiedä miten iso näyttää. Siksi myös ajattelin jos ostan pienen eli XS mustan, kun mustia laukkuja kuitenkin aina tarvitsen ja katson sitten kannattako ottaa kultaa se pienempi vai isompi. Mutta joka tapauksessa otan riskin :D. Pitäisi vaan 4pv odottaa, kun yks laukku on huudossa tai sitten katsoa muualta kun on näitä ebayssa monta. Itsellä aina vähän tavara mukana, mietin vain ipadin...

Paljonko sä omistat vaatteita? Missä varastoit ne? Myytkö vanhoja koskaan pois?
Myyn jotain pientä nyt huutonetissä ainakin :)... Tilasin itselle nyt kenkien varten hyllyt ja teen itselle vaatehuonen, missä aloitan jatkossa ne säilyttää. En tiedä kuinka paljon, jonkin verran ainakin. Nyt raskauden aikana tuli ostettu ainakin paljon että synnytyksen jälkeen voi laittaa päälle kun taas laihdun.

ihmettelen yhä
Yhden jutun haluan tietää... kun monella ihmisellä Suomessa menee huonosti ja rahasta tiukkaa, hyvä kun ruokaan, niin miksi sinun MIlanna koko ajan pitää kertoa meille mitä aiot taas ostaa? Miksi et jaa noita asioita ystäviesi kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen yhä;30248270:
Yhden jutun haluan tietää... kun monella ihmisellä Suomessa menee huonosti ja rahasta tiukkaa, hyvä kun ruokaan, niin miksi sinun MIlanna koko ajan pitää kertoa meille mitä aiot taas ostaa? Miksi et jaa noita asioita ystäviesi kanssa?
No mistä tiedät miten minulla menee? :O Jotain halpaa laukkuko kertoo mitään? Ehkä säästän siihen? Miten joku laukku aloitus voi ottaa noin päähään, mitä ei edes ole ostettu?

Sekä hurrr.... Voin sanoa että mun elämän aikana on mennyt monesti asiat päin jotain juuri rahallisesti. Lopuen lopuksi olen oppinut sen että aivan kaikki on itsestään kiinni, jos rahaa halua niin rahaa tulee, ei ne itkemällä saa tai sanomalla että mulla nyt menee huonosti. Valitettavasti jokaisella kenellä on aika sellaista sanoa menee varmasti huonosti, kun ei rahaa tulee kenen luo helposti, jokainen penni vaati kova työtä, enkä todellakaan vitsi kuunnella kun joku itkee rahoista, kun tiedän mitä sen tekeminen vaati jos ne halua tai halua että menisi edes suht hyvin.

Yhteistyössä