Mitä kivaa sitä askartelis vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandrine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sandrine

Jäsen
24.10.2011
117
0
16
Tekis mieli puuhailla jotain tulevaan vauvaan liittyvää, mut en oikein tiedä mitä..Ommella en osaa. Mobile vois olla kiva vaihtoehto..ehkä. Mitä te ootte tehneet omille/tutuille vauvoille itse? Vielä parempi ois jos löytyis kuvia! :) Jotenkin oma inspiraatio ei oo tänään ihan vedossa :)

no vauvalle käteenannettavat tavarat kannattaaa olla ommeltuja tai puuvillalangasta virkattuja. Paperille käy hetkessä huonosti...

Miten olisi jotain pahvikirjaiminen päällystämistä, seinälle voi tehdä jotain tyyliin sopivia kollaaseja leikatuista tapetinpaloista/paperista (eläimiä, pilviä, kukkia, autoja, jne). Leluille voi virkata trikooputkilosta tai räsyisitä isoja kasseja. Olen nähnyt blogeissa virkattuja lintuhelistimiä, ne olisivat kyllä suloisia.

Me tehtiin lastenhuoneeseen seinämaalaus esikoista odottaessa. mies luonnosteli lyijykynällä ja minä maalailin akryyliväreillä äitiyslomalla tylsistyessäni. tunnistamisen pelossa en laita kuvaa :)
sitte tietty tumppuja ja töppösiä. vauvanpeitto on ainakin helppo jos osaa neuloa tai virkata, sellaisen oon yhden kaverin vauvalle tehny.
sit mitä tulee mieleen niin kangaspainantaväreillä( tai mitä ne nyt onkaan) vois koristella vaikka pussilakanan tai jotain vaatetta.

Yhteistyössä