V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Supistuksien vuoksi siis sairaslomalla viikon ja sitten alkaa äitiysloma virallisesti. Risteilylle tekisi mieli mutta mietin, että uskaltaako lähteä...? Ettei vaan vauva synny matkalla... tosin ei lääkärit ole sanoneet, että olisi suuri ennenaikaisen synnytyksen vaara mutta eihän sitä koskaan tiedä miten käy. Oletteko muut (vastaavanlaisessa tilanteessa olevat) uskaltaneet risteilylle loppuraskaudesta, esim. joskus rv 36?
Ruotsi? Viro? Kauanko kestää ym.Supistuksien vuoksi siis sairaslomalla viikon ja sitten alkaa äitiysloma virallisesti. Risteilylle tekisi mieli mutta mietin, että uskaltaako lähteä...? Ettei vaan vauva synny matkalla... tosin ei lääkärit ole sanoneet, että olisi suuri ennenaikaisen synnytyksen vaara mutta eihän sitä koskaan tiedä miten käy. Oletteko muut (vastaavanlaisessa tilanteessa olevat) uskaltaneet risteilylle loppuraskaudesta, esim. joskus rv 36?