Mitä kirppis-löytöjä olet tehnyt viime aikoina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerranki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vauvan peitoon vihreä merimuumi pussilakana 4 euroa, FP perässä vedettävä koira 3 euroa, FP elefantti missä on jotain palikoita 5 euroa, Tomy koottava auto 2,50 euroa, Brio mec-osia pakastepussilinen 3,50 euroa, Hama-helmiä pakastepussillinen 2 euroa, Hama-helmialustoja 3 euroa, puupalikoita pikkupussillinen 2 euroa, Viking Toys muovinen paloauto 2 euroa ja pieni pussi leluja taaperolle 1 euroa ja Richard Scarryn kirja 2,50 euroa.

Miten te pesette ja putsaatte noita kirppisleluja ennen kuin annatte ne lapsille?

Alkuperäinen kirjoittaja viime ja tää viikko;22236973:
Vauvan peitoon vihreä merimuumi pussilakana 4 euroa, FP perässä vedettävä koira 3 euroa, FP elefantti missä on jotain palikoita 5 euroa, Tomy koottava auto 2,50 euroa, Brio mec-osia pakastepussilinen 3,50 euroa, Hama-helmiä pakastepussillinen 2 euroa, Hama-helmialustoja 3 euroa, puupalikoita pikkupussillinen 2 euroa, Viking Toys muovinen paloauto 2 euroa ja pieni pussi leluja taaperolle 1 euroa ja Richard Scarryn kirja 2,50 euroa.

Miten te pesette ja putsaatte noita kirppisleluja ennen kuin annatte ne lapsille?

Legot, little peoplet yms mitä voi pestä tiskiharjalla, tiskaan käsin.

Pehmot laitan pesukoneeseen vaikka niissä kuinka olisi kieltomerkki. Jos menee piloille niin sitten menee. Kirjat pyyhi kostealla.

Legot mä oon lykänny astianpesukoneeseen :D

Miten oot putsannu semmoset missä on esim paristo? Riittääköhän vaan pesuaineella ja märällä rätillä pyyhkiminen. Esim just noi FP:n koira ja norsu. Norsussa ainakin on pariston paikka ja tossa koirassa liikkuu jalat/häntä ja lähtee ääni.

Hienoja löytyjä teillä. Mä en ole sitten viikonlopun käyny ja ne olikin jo esillä sillon.
Mä pyyhin kirjat nihkeällä ja kuivaan, lelut menee yleensä fairy veteen, semmoset joissa on jotain äänijuttuja sisässä tai batterikoteloita ym. niin mä putsaan varoen ja joitain juttuja olen tainnu käyttää pakastimen kautta ihan varuiks sitten kun ei ole voinu veteen kokonaan upottaa. ja kaikki mitkä vaan suinkin voi työntää pesukoneeseen niin lentää sinne samantien kun kirppikseltä kotiudun.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä