Lähinnä ajattelin, et miten monta vaatekertaa? Ei varmaan sentää mitää vanupukua? :ashamed: Mä en osaa kertakaikkiaan ajatella mitä viel pitäis hankkia ja koht alkaa olee jo kiire! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Mulla la heinäkuussa ja kyllä varmasti yks vaatekerta kotiutuessa riittää eli pitkähihainen ellei ihan hirvee helle ole paita tai body ja potkarit ja ohut myssy.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Mulla la heinäkuussa ja kyllä varmasti yks vaatekerta kotiutuessa riittää eli pitkähihainen ellei ihan hirvee helle ole paita tai body ja potkarit ja ohut myssy.
Ok. Mulla on vauvalle varattu yks vaatekerta + 2-osanen plyyssihaalari, jonka ajattelin laittaa jos on alle +20...
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Mulla la heinäkuussa ja kyllä varmasti yks vaatekerta kotiutuessa riittää eli pitkähihainen ellei ihan hirvee helle ole paita tai body ja potkarit ja ohut myssy.
Ok. Mulla on vauvalle varattu yks vaatekerta + 2-osanen plyyssihaalari, jonka ajattelin laittaa jos on alle +20...
Paljon riippuu tietty vauvasta miten tarkenee.Muistan kun kuopuksen sain, niin hän tarkeni tosi hyvin(syntyi 14.7.00).Reppanalla oli kuumetta, mikä johtui siitä että oli liikaa päällä.Toisilla vauvoilla 2 vaatekertaa ja meidän pikkunen pärjäs yhdellä.Kyllä sen sitten tietää, mitä päälle laittaa.Sullakin kun on jo ennestään lapsia, niin varmasti osaat pukea sopivasti
![]()