Mitä kesävauvalle päälle kotiutuessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Mulla la heinäkuussa ja kyllä varmasti yks vaatekerta kotiutuessa riittää eli pitkähihainen ellei ihan hirvee helle ole paita tai body ja potkarit ja ohut myssy.

Ok. Mulla on vauvalle varattu yks vaatekerta + 2-osanen plyyssihaalari, jonka ajattelin laittaa jos on alle +20...

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Mulla la heinäkuussa ja kyllä varmasti yks vaatekerta kotiutuessa riittää eli pitkähihainen ellei ihan hirvee helle ole paita tai body ja potkarit ja ohut myssy.

Ok. Mulla on vauvalle varattu yks vaatekerta + 2-osanen plyyssihaalari, jonka ajattelin laittaa jos on alle +20...

Paljon riippuu tietty vauvasta miten tarkenee.Muistan kun kuopuksen sain, niin hän tarkeni tosi hyvin(syntyi 14.7.00).Reppanalla oli kuumetta, mikä johtui siitä että oli liikaa päällä.Toisilla vauvoilla 2 vaatekertaa ja meidän pikkunen pärjäs yhdellä.Kyllä sen sitten tietää, mitä päälle laittaa.Sullakin kun on jo ennestään lapsia, niin varmasti osaat pukea sopivasti
;)

meille syntyi lapsi heinäkuussa 05 ja oli kamal helle, lapsella oli ohuet sukat, sellanen kokoyöpuku (potkari) ja ohut hattu. olin ihan pannarissa riittääkö, vaikka ulkona oli lähemmäs +30C, no riittihän nua ja tajusin sitten vähentääkkin kun vähän siitä kasvoi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:

Paljon riippuu tietty vauvasta miten tarkenee.Muistan kun kuopuksen sain, niin hän tarkeni tosi hyvin(syntyi 14.7.00).Reppanalla oli kuumetta, mikä johtui siitä että oli liikaa päällä.Toisilla vauvoilla 2 vaatekertaa ja meidän pikkunen pärjäs yhdellä.Kyllä sen sitten tietää, mitä päälle laittaa.Sullakin kun on jo ennestään lapsia, niin varmasti osaat pukea sopivasti
;)

Mutta kun tää on ennenaikainen ja edellinen ennenaikainen oli liki 11 vuotta sitten ja synty syksyllä.. Siks "vähä" skitsoilen.. :ashamed:

Yhteistyössä