ootteko myynyt ja mihin hintaan?
meillä on ps1 mihin kuuluu 2 ohjainta,muistikortti,konsoli on modattu eli voi pelata kopsuja sillä myös laittaa vaan pelin sisään.antenni pää on sellainen mikä käy ilman scarttia telkkareihin eli menee vanhoihinkin.
sitten siihen kuuluu 2 alkuperäistä peliä toy story 2 ja joku toinen ja sitten 80 kpl poltettuja pelejä.
meinasin 55e mutta onko liikaa?
sanokaa mitä olette omistanne pyytänyt jos ootte myynyt?
meillä on ps1 mihin kuuluu 2 ohjainta,muistikortti,konsoli on modattu eli voi pelata kopsuja sillä myös laittaa vaan pelin sisään.antenni pää on sellainen mikä käy ilman scarttia telkkareihin eli menee vanhoihinkin.
sitten siihen kuuluu 2 alkuperäistä peliä toy story 2 ja joku toinen ja sitten 80 kpl poltettuja pelejä.
meinasin 55e mutta onko liikaa?
sanokaa mitä olette omistanne pyytänyt jos ootte myynyt?