Mitä kannattaa pyyttää ps1 koneesta+tarvikkeista

21.04.2009
375
0
16
ootteko myynyt ja mihin hintaan?
meillä on ps1 mihin kuuluu 2 ohjainta,muistikortti,konsoli on modattu eli voi pelata kopsuja sillä myös laittaa vaan pelin sisään.antenni pää on sellainen mikä käy ilman scarttia telkkareihin eli menee vanhoihinkin.
sitten siihen kuuluu 2 alkuperäistä peliä toy story 2 ja joku toinen ja sitten 80 kpl poltettuja pelejä.
meinasin 55e mutta onko liikaa?
sanokaa mitä olette omistanne pyytänyt jos ootte myynyt?
 
Ei huutiksessa kamalasti noita ole mennyt, tossa lista. =)
Yhestä paketista näköjään maksettu 75?


http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=C&classification=0&stype=A&tits=ps1%20konsoli&seller=&location=&bidder=
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Minkälaisia pelejä :saint:

resident evil 3,dino crisis,driver 2,rally championship,nhl 2001,superbike racing,the simpsons,metal gear,spyro,rainbow six,re volt,street skater 2,specops,driver,hyndro thunder,die hard 2,specops stealth patrol,ecw,fi 2000,carmageddon,duke nuken,the italian job,hugo,gta2,crahs team racing,medal of honor,harry potter,rock raiders,resident evil gun survivor,driver 2 final,need for speed,grand turismo,boxing,twister metal,motocross,south park,tank racer,tetris,bass landing,lego island,ötökän elämää,army men ja paljon lisää en jaksa kaikkia kirjoittaa
noi aikuisten pelit on ollut pois käytöstä ja joku 20kpl on lasten pelejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Minkälaisia pelejä :saint:

resident evil 3,dino crisis,driver 2,rally championship,nhl 2001,superbike racing,the simpsons,metal gear,spyro,rainbow six,re volt,street skater 2,specops,driver,hyndro thunder,die hard 2,specops stealth patrol,ecw,fi 2000,carmageddon,duke nuken,the italian job,hugo,gta2,crahs team racing,medal of honor,harry potter,rock raiders,resident evil gun survivor,driver 2 final,need for speed,grand turismo,boxing,twister metal,motocross,south park,tank racer,tetris,bass landing,lego island,ötökän elämää,army men ja paljon lisää en jaksa kaikkia kirjoittaa
noi aikuisten pelit on ollut pois käytöstä ja joku 20kpl on lasten pelejä.

Mitkä noista on niitä alkuperäsiä? Poltetuistahan ei kannata mitään maksaa ja itse konsolikin on jo vanhentunutta tekniikkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Minkälaisia pelejä :saint:

resident evil 3,dino crisis,driver 2,rally championship,nhl 2001,superbike racing,the simpsons,metal gear,spyro,rainbow six,re volt,street skater 2,specops,driver,hyndro thunder,die hard 2,specops stealth patrol,ecw,fi 2000,carmageddon,duke nuken,the italian job,hugo,gta2,crahs team racing,medal of honor,harry potter,rock raiders,resident evil gun survivor,driver 2 final,need for speed,grand turismo,boxing,twister metal,motocross,south park,tank racer,tetris,bass landing,lego island,ötökän elämää,army men ja paljon lisää en jaksa kaikkia kirjoittaa
noi aikuisten pelit on ollut pois käytöstä ja joku 20kpl on lasten pelejä.

Ei ihan miun makuun olevia, mutta kiitos listauksesta :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Minkälaisia pelejä :saint:

resident evil 3,dino crisis,driver 2,rally championship,nhl 2001,superbike racing,the simpsons,metal gear,spyro,rainbow six,re volt,street skater 2,specops,driver,hyndro thunder,die hard 2,specops stealth patrol,ecw,fi 2000,carmageddon,duke nuken,the italian job,hugo,gta2,crahs team racing,medal of honor,harry potter,rock raiders,resident evil gun survivor,driver 2 final,need for speed,grand turismo,boxing,twister metal,motocross,south park,tank racer,tetris,bass landing,lego island,ötökän elämää,army men ja paljon lisää en jaksa kaikkia kirjoittaa
noi aikuisten pelit on ollut pois käytöstä ja joku 20kpl on lasten pelejä.

Mitkä noista on niitä alkuperäsiä? Poltetuistahan ei kannata mitään maksaa ja itse konsolikin on jo vanhentunutta tekniikkaa.

ei ole siis kuin kaksi alkuperäistä.
tuossa on vanhanmallinen antenni eli käy joka telkkariin myös.
mie kokeilen jos sais 40e sen menemään.
 

Yhteistyössä