Mitä kannattaa ostaa huutiksesta? Entä mitkä menee kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloitteleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloitteleva

Vieras
Olen vasta perustanut tunnuksen huuto.netiin, ja mietin millaisia tuotteita sieltä kannattaisi etsiä? Mitä te ostatte eniten? Entä millaista tavaraa kannattaisi laittaa myyntiin, että menee kaupaksi?

Kannattaa ostaa sellaista, mitä tarvitsee. Itse olen ostellut lähinnä vain lasten kirjoja, joita ei mistään uutenakaan saa. Kyllästyin lainaamaan niitä tiettyjä suosikkeja aina uudestaan ja uudestaan kirjastosta.

[QUOTE="vieras";27682223]Kannattaa ostaa sellaista, mitä tarvitsee. Itse olen ostellut lähinnä vain lasten kirjoja, joita ei mistään uutenakaan saa. Kyllästyin lainaamaan niitä tiettyjä suosikkeja aina uudestaan ja uudestaan kirjastosta.[/QUOTE]

mee kirpparille niin löydät! Lasten kirjat....kirjastot myy vanhentu neita kirjoja!

[QUOTE="vieras";27682232]mee kirpparille niin löydät! Lasten kirjat....kirjastot myy vanhentu neita kirjoja![/QUOTE]

Arvaa vaan etsinkö niitä vaikka mistä :laugh: Yksi löytyi kirjaston poistoista, kirppareilla en noita tiettyjä ole koskaan nähnyt, huutonestistäkin ostin muutaman kirjastonpoistona, kun muuta ei ollut tarjolla. Osasta oli kovaa kilpahuudantaa. Parhaan löydön tein, kun myyjä oli jättänyt kirjailijan nimen pois ilmoituksesta, kerrankin satuin hakemaan kirjan nimellä sopivaan aikaan, olin ainoa huutaja :D

Ostan ja myyn, sekä että: huonekalut, avaamattomat lakanapakkaukset, kirjat ja lastenvaatteet. Kirjoja kannattaa etsiä sekä mirjailijan nimen perusteella että kirjan nimen perusteella, koska kaikki eivät osaa tehdä otsikoita oikein.
Hyvin käy kauppa. Myytäessä pidä lähtöhinta kohtuullisena, muuten kauppa ei käy.

Yhteistyössä