Mitä isänpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mamma italiana: isänpäivälahja on aikoja jo mietitty, nyt pohditaan jo joululahjoja. t. nimim. ryysistä inhoava ;)

ok.... meillà on àitienpàivà samaan aikaan kuin suomessa,mutta isànpàivà kevààllà. juu joululahjoja voisi alkaa miettià....

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
mä meinasin ostaa valkoisen t-paidan, johon teen esikoisen käden ja jalanjäljet kangastusseilla. Tulee olemaan mielenkiintoista, tyttö kun täyttää kuun lopussa vasta 10kk :D

Vinkkinä! Tee mieluummin kangasVÄRIllä. Töpötä väriä esi. superloninpalasella jalkapohjaan tai käteen, on paljon helpompi painaa.
Toisista lapsista tuntuu ikävältä "kastaa" jalka tai käsi lautasella olevaan väriin.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
mä meinasin ostaa valkoisen t-paidan, johon teen esikoisen käden ja jalanjäljet kangastusseilla. Tulee olemaan mielenkiintoista, tyttö kun täyttää kuun lopussa vasta 10kk :D

Vinkkinä! Tee mieluummin kangasVÄRIllä. Töpötä väriä esi. superloninpalasella jalkapohjaan tai käteen, on paljon helpompi painaa.
Toisista lapsista tuntuu ikävältä "kastaa" jalka tai käsi lautasella olevaan väriin.

joo sillä mä haluaisin tehdä...en vaan tiedä mistä sit sais? äitienpäivänä tehtiin kortteja mummoille vesivärillä..et kyllä se jotenkin onnistuu. Kun vaan tietää mistä väriä saa.

Tiimari myy kangasvärejä! Ovat olleet ihan kestäviä. Ollaan tehty patalappuja, tyynyliinoja boxereita niillä. Ison pullon hinta oli muistaakseni 7,90 pienent purkit edullisempia.
Sitten on tietty sinooperi, sinelli ja kirjakaupoistakin saattaa löytyä.

Aion tilata hiirimaton lasten kuvalla. Isi saa viedä sen töihin. Ei tarvii laittaa valokuvakehyksiä muutenkin ahtaalle työpöydälle, joka on aina sekaisin, vaan voi katsella lasten kuvia hiirimatosta.

Aion tilata hiirimaton lasten kuvalla. Isi saa viedä sen töihin. Ei tarvii laittaa valokuvakehyksiä muutenkin ahtaalle työpöydälle, joka on aina sekaisin, vaan voi katsella lasten kuvia hiirimatosta.

Joskus kauan sit mun äiti otti musta ja mun kahdesta sisaruksesta kuvan ja teetti hiirimaton ja töihin se iskälle sit meni. Ei kovin monella niin hienoa hiirimattoa olekaan. :)

7624661.jpg

neuletakkia se on toivonut ainakin

Yhteistyössä