Mitä isälle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mites olis vapaa viikonloppu miehen mieliharrastuksen parissa, jos sellaista on. Sais kuitin, että saa olla perhehuolista vapaa yhden valitsemansa viikonlopun.

Tuntuu olevan monille perheellisille isille hyvinkin mieluisa asia, eikä maksa paljon!

Kyselin isukilta mitä se haluaisi lahjaksi. Ehdotin just tota, että sais mennä jonnekin, vaikka baariin, tai mihin sitten haluaakin. (saa kyllä mennä muutenkin) Oli kuitenkin sitä mieltä että isän päivänä juhlitaan nimenomaan sitä että hän on isä ja haluaa siis jonkin muunlaista huomiointia. Jollekin tuo voi olla oikein hyväkin lahja, mutta ei kannata laskea sen varaan.

Minä olen ostanut jo keväällä isänpäivälahjaksi samanlaiset t-paidat sekä isille että pikkumiehelle. Pojasta kun tulee isänsä kaltainen kalamies, niin mikäs sen parempi lahja. Erilaisia vaihtoehtoja löytyy www.villijavapaa.fi

Älä nyt, tilasin vihoissani miehelle sellaisen jo etukäteen. :)Joskus kyllästyttää, kun mies kaatuu työpäivän jälkeen sohvalle ja on NIIIIN väsynyt, eikä jaksa tehdä mitään.Varsinainen sohvaperuna.
Saanut viimeiset puoli vuotta kuitenkin nukkua täydet yöt, toisin kuin eräät.

Saa nähdä, kestääkö huumori.Vielä parempi olis ollut: 'Isi on sohvaperuna'.

Naureskelin myös tuota ""isi on vähän väsynyt"" paitaa. Vähän tekisi mieli tilata se, mutta olen ihan satavarma, että meillä ei huumori kestäisi. Mieheni sanoo joka päivä kun tulee töistä, että kylläpä väsyttää, kysyy mitä on ruuaksi ja lysähtää sohvalle... mutta en silti uskalla sitä tilata, saattaisi meillä tulkita sen suoraksi vittuiluksi... mitä se toki tässä tapauksessa olisikin! :-)

tilasin tytön kuvilla varustetun seinäkalenterin www.ifi.fi sivuilta. meillä on aina keittiössä seinäkalenteri niin aattelin että vähän tällainen ""yhteishyvä"" lahja.

Meidän ensimmäinen lapsi syntyy loppukuusta ja pähkäilin tuota saamaa isänpäivälahja ongelmaa. Päädyin kokoamaan isälle oman isyyspakkauksen, johon tuli tavaraa sekä vauvalle että isälle. Ostin mm vauvahierontakirjan, meidän isi t-paidan, kylpyankan, tutin lapselle ja tuttikarkkeja isälle, askin sisuja ym romua. Ajattelin vielä ostaan minipullon konjakkia ja sikarin. Onko muilla lisää ehdotuksia, pakkauksen kokoaminen on vielä kesken?

Me tehtiin itse tietokoneella vauvan potkariin kuva missä isi pui nyrkkiä ja päällä lukee teksti että ""Tätä tyttöä vartioin minä!"". Se on kyllä tytölle eikä isälle mutta kyllä iskäkin on siitä ylpeä. Instrusta ja vastaavista kaupoista missä ennen painettiin ko. paitoja saa nykyisin ostaa tarvikesettejä millä onnistuu niiden teko kotona sillä eivät enää paina niitä kun kaikilla on jo koneet kotona. Ja voi päästää mielikuvituksen ihan valloilleen! :)

Yhteistyössä