Äidille lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Inka

Vieras
Ystäväni sai lapsen ja haluaisin ostaa äidille ja isälle pienet lahjat, kun vien vauvallekkin tuliaisia. Mitä ehdottaisitte? Äiti on parikymppinen ja haluaisin viedä mielummin jotain hauskaa kuin hienoa.

Eräät tuttavani saivat ihan kivat, itse kuvitetut t-paidat, joissa myös luki ""iskä"", ""äiti"" ja ""vaavi"".
Itse olisin ilahtunut lapsen syntymän jälkeen jos joku olisi tuonnut oikeata kotiruokaa, sillä ekojen viikkojen aikana syötiin lähinnä eineksiä, kun ei voimat riittäneet kokkailuun.
Myöskin olisin ilahtunut vauva-ajan kirjasta, kun en ollut itse ennen syntymää sellaista ehtinyt hankkia.
Monesti ihmiset myös lupaavat hoitaa vauvaa jotta vanhemmat saavat hieman vapaata, vaikka leffan verran tms, mutta eivät enään jatkossa ehdottele sitä. Minusta olisi upeaa jos joku oikeasti sanoisi jo valmiiksi että vaikka lapsen kolmikuukautispäivänä otan hänet hoitoon klo 16-22, ja myös pitäisi siitä kiinni!

Jokaisen oma asia tietysti, mutta musta on aika hölmöä olla opettamatta vauvaa pullolle. Samaa rintamaitoa siitä pullostakin voi juoda, ja äidin elämään mahtuu muutakin kuin pelkkä vauva. Musta äiti ja isä TARVII myös kahdenkeskistä aikaa kuten just joku leffareissu, muuten alkaa rassata parisuhdetta. Mutta kuten sanoin, jokainen tekee niinkuin itselle parhaiten sopii :-)

Yhteistyössä