Mitä isälle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä viette isällenne lahjaksi?
Tai mitä annatte lasten kanssa perheen isälle lahjaksi? (Turha saivarrella tässä "ei ole minun isäni" kun totuus on, että pieniä lapsia pitää auttaa isänpäivänä.)

Isän haudalle vien kynttilän. Appiukon hauta on niin kaukana, ettei sinne ajeta tällä kertaa.

Perheen kesken tehdään hyvää ruokaa ja nautitaan siitä, että kaikilla on kerrankin vapaapäivä samaan aikaan (yleensä vanhemmista edes toinen on töissä, vuorotyön huonojja puolia).

Lapset tekee kerhossa kortit, pöydän olen varannut miehen lemppariravintolasta. Ei tavaraa tänä vuonna.

Viime vuonna ostin punaiset bokserit joihin lapset piirsi ja kirjoitti Ikean kangastusseilla takapuolen täyteen. Hienot tuli! Avoimessa päiväkodissa olisi tarjolla kankaanpainantaa tyynyliinoihin tai kangaakasseihin, mutta ei me taideta erityisesti kaivata parittomia tyynyliinoja ja sellaista kangaskassia tuo käyttää tuskin koskaan, ja silloin arvostaa neutraalia.

Isäni kans en ole tekemisissä ja lasten isän kanssa erottu.
Pappalla olen ennen käynyt isänpäivänä mutta tänä vuonna voi viedä vaan kynttilän haudalle :(

Mitä viette isällenne lahjaksi?
Tai mitä annatte lasten kanssa perheen isälle lahjaksi? (Turha saivarrella tässä "ei ole minun isäni" kun totuus on, että pieniä lapsia pitää auttaa isänpäivänä.)

Meillä mennään tänä vuonna enemmän elämys + käyttö -linjalla: lapset tekee aamiaisen ja kortit, ja lisäksi tilasin Muokkis-kaupasta personoidun mukin ja pienen avaimenperän. Ei mitään turhaa krääsää, mut tulee oikeesti käyttöön ja lapset saa siihen oman tekstin/piirroksen. Toimitus tuli viimeksi nopeesti ja oli yllättävän hyvälaatuinen.

Jos haluu välttää lisää tavaraa, pöytä miehen lemppariravintolasta tai brunssivaraus + kotona rauha isälle pariksi tunniksi tekee ihmeitä 🙂

Yhteistyössä