K
"kuopus"
Vieras
Itselläni on 2 sisarta. Toinen minua 13v vanhempi ja toinen 12v vanhempi. Yhteyttä he eivät halua pitää ikinä. No tämän 13v vanhemman näin viimeksi 4v sitten ja olemme facebook kavereita. Tämä 12v vanhempi hänet näin viimeksi 21v sitten emmekä ole facebook kavereita. Mitään riitaa meillä ei ole en ole käyttäytynyt huonosti tms.