Mitä iloa on tissuttelussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No riippuu, mitä tissuttelulla kukakin tarkoittaa. Meillä tissuttelu tarkoittaa sitä, että nautitaan alkoholia pieni määrä sen maun vuoksi, mutta ei tulla känniin. Ja tuossahan se tuli se selityskin, eli maun vuoksi.

Joo,samaa olla miehen kanssa mietitty,ett mitä järkee siinä on??
Ei tulis mieleenkään illalla avata telkkaria ja siideriä siinä samalla:headwall:

En miekään telkkaria avaa, vaan tietokoneen. :D Ilta menee rattoisasti kun kuuntelee musiikkia ja juttelee mesessä/facebookissa ystävien kanssa. Aina kun ei jaksa lähteä kotoa minnekään. Minua se rentouttaa, tapansa kullakin. :)

[QUOTE="Eee";24194794]No riippuu, mitä tissuttelulla kukakin tarkoittaa. Meillä tissuttelu tarkoittaa sitä, että nautitaan alkoholia pieni määrä sen maun vuoksi, mutta ei tulla känniin. Ja tuossahan se tuli se selityskin, eli maun vuoksi.[/QUOTE]

Mulle tissuttelu tarkoittaa sitä et aloittaa jossain vaihees päivää tai iltaa ja jatkaa sitä kunnes menee nukkumaan... Kotosal esim. tv:tä katsellen.

[QUOTE="vieras";24194796]En miekään telkkaria avaa, vaan tietokoneen. :D Ilta menee rattoisasti kun kuuntelee musiikkia ja juttelee mesessä/facebookissa ystävien kanssa. Aina kun ei jaksa lähteä kotoa minnekään. Minua se rentouttaa, tapansa kullakin. :)[/QUOTE]

Ton mä ymmärrän ihan hyvin, siinä on se sosiaalinen kontakti. Tiedä sit onko tervettä kun yhdistän alkoholin ja sosiaalisen elämän.... Mut jotenkin huolestuttavaa jos itsekseen tuntikausia nappailis esim. vain katsellen telkkaria.

Mä en ymmärrä miks ois yhtään sen ihmellisempää juoda illalla lasi viiniä (maun vuoksi) kun juoda vaikka kuppi kaakaota. Ei ole edes sen epäterveellisempää.

Yleensä ihmiset jotka ei ymmärrä just esim. viinilasin ottamista on just niitä, joille ainoa syy juoda mitään alkoholipitoista on se alkoholi. Mulle se on maku, jos ois olemassa hyvänmakuinen alkoholiton punaviini niin sopis paremmin kun hyvin. Valitettavasti ei ole.

Mä olen ymmärtänyt että kun "tissutellaan", niin se tapahtuis pitkin päivää. Esim avataan iltapäivällä siideri..ja siitä sitten jatketaan iltaan asti hörpötellen..siis ei välttis tulla huppeliin..tms

[QUOTE="Joo";24194902]Mä en ymmärrä miks ois yhtään sen ihmellisempää juoda illalla lasi viiniä (maun vuoksi) kun juoda vaikka kuppi kaakaota. Ei ole edes sen epäterveellisempää.

Yleensä ihmiset jotka ei ymmärrä just esim. viinilasin ottamista on just niitä, joille ainoa syy juoda mitään alkoholipitoista on se alkoholi. Mulle se on maku, jos ois olemassa hyvänmakuinen alkoholiton punaviini niin sopis paremmin kun hyvin. Valitettavasti ei ole.[/QUOTE]

Voi jestas sentään! Ymmärrätkö että tissuttelu on pitkin päivää tapahtuvaa naukkailua?

[QUOTE="uhu";24195297]Voi jestas sentään! Ymmärrätkö että tissuttelu on pitkin päivää tapahtuvaa naukkailua?[/QUOTE]

No mä ainakin oon käsittänyt tissuttelun myös niin että ottaa kotona illan aikana semmosen pikkuhiprakan,naukun sillon ja toisen tällön. En ikinä alota tissuttelua päivällä,vasta sit kun lapset on nukkumassa ja voin istahtaa sohvalle kirjan tai läppärin kanssa.

Jotakuinkin pientä hiprakkaa tylsään arkeen. Eihän siinä varsinaisesti mitään järkeä ole. Mutta yhtä hyvin minä en ymmärrä, mitä iloa on tupakoinnissa? Mutta se on kyllä sit jo toinen ketju.

Ennen vauvaa tuli miehen kanssa lipiteltyä pitkin päivää ja iltapäivästä lähdettiin sitten johonkin baariin biljardia pelaamaan tai syömään johonkin tai ihan vaan baariin katsomaan näkyykö tuttuja tai muuten vaan. Raskaus- tai imetysaikana en juonut pisaraakaan. Nykyään mun "tissuttelu" on 1-2 siideriä illalla. Sitä ei varmaan enää lasketa, vaikka pahasta sekin.

Yhden-kahden ottamista iltasin rinnastan kyllä ihan just esim. suklaalevyn syöntiin. Rentoutukseen ja hyvän maun takia.

Yhteistyössä