Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis joo, ymmärrän.
Miksi pitäisi tehdä jotain mitä ei halua?
Tai olla tekemättä.
Lähinnä ajattelin mistä ne jää paitsi![]()
Ei se hiprakka tai humala nyt NIIN hieno asia ole, että tuntisi jäävänsä paitsi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Korostan edelleen,että kyse on KOHTUUKÄYTÖSTÄ.En itsekään vedä lärvejä..huoh.
Mutta kaikki ei osaa käyttää kohtuudella. On paljon ihmisiä, jotka kuvittelevat absolutismin ainoana vaihtoehtona olevan räkäkännit.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Korostan edelleen,että kyse on KOHTUUKÄYTÖSTÄ.En itsekään vedä lärvejä..huoh.
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis joo, ymmärrän.
Tai olla tekemättä.
Ei se hiprakka tai humala nyt NIIN hieno asia ole, että tuntisi jäävänsä paitsi.
Minäki ajattelin joskus että absolutistit jää niin paljosta paitsi!
Mut nykyään ei vaan itellä haluta ja oon sitten huomannu että kyllä sitä voi olla hauskaa ilman alkoholiaki,vaikka kuinka paskapuheelta se itestäki aiemmin kuulosti.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Välillä tulee mieleen,että onko absolutistit kontrollifriikkejä eivätkä osaa relata?
Olen samaa mieltä. He eivät varmaan uskalla "menettää kasvojaan", jos ryyppääminen menisikin vahingossa joskus överiksi.![]()
Mutta ei vahingossa voi juoda liikaa.
Aijaa... Mä olen ollut kännissä ainoastaan joskus surullisena, kun olen ihan väkisin kiskonut. Ja tiukkaa kyllä teki Tequila.Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Välillä tulee mieleen,että onko absolutistit kontrollifriikkejä eivätkä osaa relata?
Olen samaa mieltä. He eivät varmaan uskalla "menettää kasvojaan", jos ryyppääminen menisikin vahingossa joskus överiksi.![]()
Mutta ei vahingossa voi juoda liikaa.
Minäpäs voin! =) Join aikoinaan eräässä baarissa salmiakkikossua nimenomaan VAHINGOSSA aivan liikaa ja "konttasin" kotiin. Se oli äärettömän petollista kamaa, enkä tajunnut, että siitä humaltuu niin hyvin ennen kuin oli liian myöhäistä... Vähän sen jälkeen salmari poistettiin Alkon hyllyistä (minun takiani?), kunnes se sitten palasi myöhemmin (laimennettuna) takaisin myyntiin. :|
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Korostan edelleen,että kyse on KOHTUUKÄYTÖSTÄ.En itsekään vedä lärvejä..huoh.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Korostan edelleen,että kyse on KOHTUUKÄYTÖSTÄ.En itsekään vedä lärvejä..huoh.
Mutta mikä pakko on ottaa edes sitä saunakaljaa, jos ei kaljan mausta pidä? Tai viiniä ruoan kanssa, jos ei viinistä tykkää?
Olen aina inhonnut kaljan ja viinin makua. En saa niiden juomisesta mitään nautintoa. En ole itse täysin absolutisti, mutta ymmärrän heitä hyvin. Itse juon juhlissa alkumaljat ja ehkä maistan boolia. Baareissa en juo. Saunan jälkeen juon aina kylmää viinimarjamehua.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Korostan edelleen,että kyse on KOHTUUKÄYTÖSTÄ.En itsekään vedä lärvejä..huoh.
Mutta mikä pakko on ottaa edes sitä saunakaljaa, jos ei kaljan mausta pidä? Tai viiniä ruoan kanssa, jos ei viinistä tykkää?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu no en mä tarkoita että pitäis lärvejä vetää vaan ihan kohtuukäyttöä tarkoitan.Miksei voi edes ruoan kanssa ottaa? Esim. juhlissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Olen aina inhonnut kaljan ja viinin makua. En saa niiden juomisesta mitään nautintoa. En ole itse täysin absolutisti, mutta ymmärrän heitä hyvin. Itse juon juhlissa alkumaljat ja ehkä maistan boolia. Baareissa en juo. Saunan jälkeen juon aina kylmää viinimarjamehua.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Korostan edelleen,että kyse on KOHTUUKÄYTÖSTÄ.En itsekään vedä lärvejä..huoh.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis joo, ymmärrän.
Tai olla tekemättä.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis joo, ymmärrän.
Tai olla tekemättä.