Mitä ihmettä tekee ne, jotka väittää, ettei lapsia voi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
mitenkään jättää keskenään kotiin tällaisessa tilanteessa?

Pyhien jälkeen kaapit vähän tyhjinä, kauppaan pitäis päästä, vaan 5v onkin kovassa kuumeessa. (aina sitä nyt _jotain_ syömistä säveltää, mutta edes mehua tuolle potilaalle ja ehkä jotain mieluista mitä suostuisi syömään jne). 8-vuotiaan voisi muuten pistää asialle, vaan nytpä ei satu olemaan käteistä kukkarossa. Eikä kukaan meitä nyt pääse auttelemaan.

Jotta vaihtoehdot on kakarat keskenään tai kuumepotilas kauppaan.. hm. Kauppaan on vain 150m matkaa, mutta tiedän, että täällä on niitäkin, jotka ei jättäis täksikään ajaksi.. niin mitä te sitten teette? päätätte, että potilas ei saa mehua, raahaatte sen mukaa vai mitä?

Mä hoidin 8-vuotiaana vastasyntynyttä pikkuveljeäni sillä aikaa kun äiti kävi kaupassa. Miksei muka 8vee pärjää viisivuotiaan kanssa? Mä jätän oman 8-vuotiaani tänään hetkeksi yksin kotiin kun itsellä kokous ja mies ei ole vielä silloin kotiutunut.

no tuossa tilanteessa jättäisin ilman muuta 5- ja 8-vuotiaat kotiin kaupassa pyörähtämisen ajaksi. ja jättäisin kyllä tuon ikäiset jo muutenkin, ilman mitään kuumeitakin... ;)

Jättäisin heidät ,kyllä pärjäävät.Anna mennä vain.Varmaan 8v känny? Soittaa jos jotain tulee.Tuo 150m on lyhyt matka.Tiiän joo ettei monikaan jätä.Vahinko voi sattua vaikka ottaisit heidät mukaan.

Oon ollut 10-v, kun hoidin paljon pienempää lasta, muutaman kuukauden ikäistä. Eiköhän se riipu ihan lapsistakin. Jätä vaan kotiin, jos itsestäs tuntuu, että ne pärjää. Ei sun kannata miettiä mitä muut sanoo. :)

No kotiin mä ne jätänkin (normaalisti en kyllä vielä tuota 5-vuotiasta, se on aika vilkas tapaus, noin tervenä ainakin..) Kirjotinpa vaan kyun tuli mieleen ne lukuisat keskustelut, joissa jotkut ei jättäis tuollaista 5-vuotiasta edes siksi aikaa että hakee postit tms.. niin ihmettelinpä vain, että mitä suosittelisivat tällaisessa tilanteessa.

muistan kun olin itse pieni, ja vanhemmat navetassa, niin varmaan jostain nelivuotiaasta alkaen piti pärjätä pari tuntia iltasella yksin... ei mitään hämminkiä, omiani puuhailin...
nykyajan vanhemmat on ehkä hieman ylisuojelevia

Yhteistyössä