mitä ihmettä teen paketillisella voita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dorde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dorde

Aktiivinen jäsen
01.04.2007
6 495
0
36
sanoin miehelle että tuo 'voita' kaupasta. Meillä se tarkoittaa margariinia tai tuorejuustoa. Kerrankin hän kuunteli ohjeet ja toi paketin meijerivoita. Mihin mä sen työnnän??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voiko uusavuttomammaksi enää tulla?

kuule mä olen uusavuttomasta kaukana. En vaan käytä voita missään muodossa enkä tiedä mihin ruokaan sen tunkisin. Epäterveellistä se on enkä tykkää mausta. Ihanaa että näitä idioottikommentteja aina riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:

kuule mä olen uusavuttomasta kaukana. En vaan käytä voita missään muodossa enkä tiedä mihin ruokaan sen tunkisin. Epäterveellistä se on enkä tykkää mausta. Ihanaa että näitä idioottikommentteja aina riittää.

No vie naapurille se saakelin voi ettei vaan terveys yhden paketin voimasta romahda ;).

Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:

No vie naapurille se saakelin voi ettei vaan terveys yhden paketin voimasta romahda ;).

Kiva että olet huolissaan mun terveydestä :)

No rouva uusavuttomuuden huippu marssii sitten takasin kauppaan ja sanoo tätille kassalla että vaihdan tämän voin pakettiin akselirasvaa ja olet hyvin tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ei teidän terveys yhteen voipakettiin kaadu. Toisten mielestä se on jopa parempi vaihtoehto kuin keinotekoiset margariinit.

Ennen ne tehtiin kissanraadoista nykyään keinotekolisia transrasvoja joita ollaan mm kieltämässä swartseneggerin toimesta. Kovettaa verisuonet.

Voista voi tehdä maustevoita ja kuullotettua voita.

Alkuperäinen kirjoittaja terveystalo:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ei teidän terveys yhteen voipakettiin kaadu. Toisten mielestä se on jopa parempi vaihtoehto kuin keinotekoiset margariinit.

Ennen ne tehtiin kissanraadoista nykyään keinotekolisia transrasvoja joita ollaan mm kieltämässä swartseneggerin toimesta. Kovettaa verisuonet.

Voista voi tehdä maustevoita ja kuullotettua voita.

Mä oon öljyimmeisiä, on auringonkukkaa ja hyvää oliivia. varsinkin oliiviöljyä kuluu.

Epäterveellisyys ei haittaa, jos sen yhden paketin käytät leivontaan ja ruuanlaittoon. Ei varmasti rupea valtimoita kalkkeuttamaan. Kun leipomisiin ja ruokien sekaan sen piilottelet, ei se voin makukaan sieltä erotu.

Ilkeitä kommentteja taas, kun ihan asiallisesti kysytään neuvoa.

Maailmassa on niin paljon epäterveellisempiäkin ruoka-aineita kuin voi. Ja ihan varmaan sun kotonaskin. Esimerkiksi vaikkapa sokeri, valkoiset vehnäjauhot ja niistä tehdyt höttötuotteet jne.

Leivo siitä voista joku kakku ja vie naapurille, ovat varmasti tyytyväisiä.

(Oletko huomannut, että kaupoissa jne tuotteet, joissa mainostetaan "voilla leivottu" ovat muita kalliimpia? Mistähän mahtaisi johtua.. :whistle: )

Yhteistyössä