Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko uusavuttomammaksi enää tulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko uusavuttomammaksi enää tulla?
kuule mä olen uusavuttomasta kaukana. En vaan käytä voita missään muodossa enkä tiedä mihin ruokaan sen tunkisin. Epäterveellistä se on enkä tykkää mausta. Ihanaa että näitä idioottikommentteja aina riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:Alkuperäinen kirjoittaja Becka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko uusavuttomammaksi enää tulla?
kuule mä olen uusavuttomasta kaukana. En vaan käytä voita missään muodossa enkä tiedä mihin ruokaan sen tunkisin. Epäterveellistä se on enkä tykkää mausta. Ihanaa että näitä idioottikommentteja aina riittää.
No vie naapurille se saakelin voi ettei vaan terveys yhden paketin voimasta romahda.
Näin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytä kaikkeen leivontaan, ja samoin pistä pannulle pieni nokare kun paistat jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko uusavuttomammaksi enää tulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:Tee pätkiskakku, ei jää paljon enää voipaketista jäljelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Ei teidän terveys yhteen voipakettiin kaadu. Toisten mielestä se on jopa parempi vaihtoehto kuin keinotekoiset margariinit.
Alkuperäinen kirjoittaja terveystalo:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Ei teidän terveys yhteen voipakettiin kaadu. Toisten mielestä se on jopa parempi vaihtoehto kuin keinotekoiset margariinit.
Ennen ne tehtiin kissanraadoista nykyään keinotekolisia transrasvoja joita ollaan mm kieltämässä swartseneggerin toimesta. Kovettaa verisuonet.
Voista voi tehdä maustevoita ja kuullotettua voita.