Olipa huojentavaa lukea tätä ketjua. Meillä olen kans esikoiselle, alkutalvesta 3 vee täyttävä poika, ostanut vaatteita matkan varrella enemmän kuin laki sallii... tai niin luulin kunnes luin tämän ketjun. Meillä myös lapsi saa tutkia ja leikkiä sekä ulkona että sisällä. Lisäksi puen lapseni sävysävyyn eli kaikki sopii yhteen. Vaatteet vaihdetaan päivän aikana vain jos kastuvat. Ulkovaatteita meillä on aina kaksin kappalein eli esim vk-haalari ja vk-takki ja housut. Kenkiä ei todellakaan ole kuin esim. nyt kesällä sandaalit, lenkkarit ja kumpparit. Vaatetta on sen verta paljon esim. edellisessä koossa 98 ettei kaikkia ehditty edes pitää eli hyvin on pärjätty.
Meillä on myös säilytystilasta pulaa. Itsellä on 3 kaapillista (1 hyllykaappi ja 2 henkarikaappia) vaatteita ja miehellä 2 kaapillista eli minun ja miehen makuuhuoneessa on 5 kaappia eikä enempää mahdu. Pojan huoneessa on lisäksi kuusilaatikollinen lipasto, jossa ovat minun ja miehen sukat, alusvaatteet, sukkahousut yms. Vaatehuone on, mutta se on sen verta pieni, ettei sinne mahdu kuin lakanat, pyyhkeet ja matkalaukut. Ulkovarasto pursuaa pieneksi jääneitä vaatteita laatikoissaan. Ratkaistiin ongelmaa sillä että teetettiin pojan huoneeseen liukuovellinen kaappi mittatilaustyönä ja hyvin on toiminut ja suunniteltiin se vielä niin, että jos joskus toisen lapsen saamme myös hänen vaatteensa sinne mahtuvat. Mutta kävi yllätys ja odotan kaksosia, joten jossain vaiheessa säilytysratkaisut on laitettava uusiksi, jotta jokainen saa oman kaapin. Onneksi ei vielä hetkeen... Mutta tyytyväinen olen siihen, etten ole yhtä ainutta vaatetta hävittänyt, koska nyt minun ei tarvitse ostaa uusille tulokkaille mitään, koska kaikki on jo valmiina! Rahanmenoa kun kaksosten kanssa tulee olemaan muutenkin. Tietenkin jos ovat tyttöjä täytyy varmaan kaikista kymmenistä salama mcqueen paidoista luopua -poika ei muita suostu pitämään-.