Kais Tunnettu jäsen 28.12.2010 40 921 18 974 113 05.04.2013 #1 Kirjoittamaan lumialla tuonne kerhon puolelle ? Saan kyllä näppäimistön esille, se häviää saman tien,ettei ehdi kirjoittamaan mitään.
Kirjoittamaan lumialla tuonne kerhon puolelle ? Saan kyllä näppäimistön esille, se häviää saman tien,ettei ehdi kirjoittamaan mitään.
Kais Tunnettu jäsen 28.12.2010 40 921 18 974 113 05.04.2013 #3 No, en olisi haukkunut, kun en ehtinyt ees yhtään kirjainta naputella.Liekkö sitten jossain asetuksissa vika.Olisko ketään lumia asiantuntijaa paikalla? Viimeksi muokattu: 05.04.2013
No, en olisi haukkunut, kun en ehtinyt ees yhtään kirjainta naputella.Liekkö sitten jossain asetuksissa vika.Olisko ketään lumia asiantuntijaa paikalla?
Kais Tunnettu jäsen 28.12.2010 40 921 18 974 113 05.04.2013 #4 Plääh, välillä tuntuu toimivan ja välillä ei.Enkä edelleenkään pysty kirjoittamaan kerhojen puolella.Pikavastaus
Plääh, välillä tuntuu toimivan ja välillä ei.Enkä edelleenkään pysty kirjoittamaan kerhojen puolella.Pikavastaus